Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:26:54 GMT

باران مهمان بوشهر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۶۸۵۰

باران مهمان بوشهر می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از بعداز ظهر امروز با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جو به استان، سرعت باد‌های جنوبی روی دریا افزایش می‌یابد و با تقویت این موج ناپایدار در روز‌های جمعه و شنبه، ضمن افزایش پوشش ابر، در برخی از مناطق استان وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا انصاری گفت: همچنین از شنبه با خروج این سامانه بارشی، سرعت وزش باد‌های شمال غربی به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت و دریا تا یکشنبه مواج خواهد بود.

او گفت: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد خواهد بود که از امشب افزایش ابر و فردا در برخی از نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر، جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت، از امشب ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی و مرکزی بر روی دریا ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او، جم با ۵ و عسلویه با ۲۹ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۱۱ بامداد، جزر دریا ساعت ۰۶:۳۵ و مد دوم ساعت ۱۵:۲۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باران سامانه بارشی هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها

به گزارش خبرآنلاین،طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

ایسنا در خبری نوشت: آسمان تهران امروز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار پراکنده در ارتفاعات، افزایش ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

همچنین با عبور موج دیگری از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد تگرگ و گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط با خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902783

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر