Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@17:10:35 GMT

شروران خطرناک را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۶۹۳۷

شروران خطرناک را شناسایی کنید

به گزارش تابناک به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، در پی دستگیری سه اوباش سابقه دار توسط پلیس امنیت عمومی استان البرز که در زمینه ایجاد درگیری، اوباشی و شرارت دارای سوابق متعدد در استان های البرز و تهران بودند، با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲ شهر کرج، تصاویر این افراد بدون پوشش منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه شهروندانی توسط این افراد مورد خسارت جانی و مالی قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده به شعبه هفتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ واقع در میدان آزادگان- خیابان برغان کوچه محمدی مراجعه کنند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر پلیس امنیت معاون دادستان اوباش سابقه دار مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد