Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ وزیر راه و شهرسازی درباره پرونده مسکن مهر باقی مانده کل کشور نیز گفت: ۲۰۰ هزار واحد در کل کشور از مسکن مهر باقی مانده که باید تمام شود و بنا داریم در پایان ۱۴۰۱ پرونده‌ای به نام مسکن مهر نداشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رستم قاسمی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز _ اصفهان اظهارداشت: بنا بر گزارشی که امروز دادند تا قطعه ششم که ورودی استان فارس است 90 درصد پیشرفت دارد و بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان ابنکه پیش‌بینی این است که اواخر 1401 به بهره‌برداری برسد، گفت: در قطعه 7 نیز براساس توافق با وزارت دفاع و مصوبه‌ای که در هیئت دولت هم برای قطعه 7 و 8 گرفته شد 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین منابع تا 1402 کامل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ما امیدواریم که همزمان قطعه 8 که  پایان آزادراه شیراز و شروع آزادراه بوشهر هست نیز در دستور کار قرار گیرد جزء اهداف پیش‌بینی شده است.

قاسمی درباره تکمیل رینگ کمربندی شیراز نیز گفت: توافقی قبلا بین شهرداری، راه و شهرسازی و بخش خصوصی صورت گرفته اما مشکلاتی دارد که امشب بررسی می‌شود.

وی درباره ترمینال فرودگاه شیراز نیز افزود: براساس توافق قبلی وزارت راه و شهرسازی سرمایه‌گذاری کرده و 50 درصد پیشرفت دارد که مابقی با روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری تلاش می‌شود که تکمیل شود.

3000 مسکن مهر پردیس در دست دلالان است18 ماه از تحویل ناقص مسکن مهر پردیس گذشت؛ بی‌توجهی پیمانکار و شرکت عمران به درخواست‌‌های مردم

وزیر راه و شهرسازی درباره طرح‌های بازآفرینی نیز بیان کرد: بناست که 10 هزار واحد در شهر شیراز در قالب بازآفربنی کلنگ‌زنی شود که امروز بخشی از آن شروع می‌شود.

قاسمی درباره پرونده مسکن مهر باقی مانده کل کشور نیز گفت: 200 هزار واحد در کل کشور از مسکن مهر باقی مانده که باید تمام شود و بنا داریم در پایان 1401 پرونده‌ای به نام مسکن مهر نداشته باشیم.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر باقی مانده راه و شهرسازی هزار واحد کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر