Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- احمد محمدی‌زاده گفت: به راه امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب، که راهی است روشن تا نظام را به صاحب اصلی‌اش برساند، پایبند هستیم.

او هنگام ادای احترام به مقام شامخ شهدای بردستان در شهرستان دیر، گفت: با توجه به اینکه همه کار‌های ما با هدف خدمت به مردم است، دیدار‌های مردمی از برنامه‌های ثابت ما در دهه فجر بود که فرصتی شد تا از نزدیک با شهروندان شهر‌های مختلف استان دیدار، و برای حل مشکلات ایشان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر همچنین با حضور در منزل شهیدان کراماتی در بردستان، ضمن گرامیداشت یاد این شهیدان از خانواده ایشان قدردانی کرد.

شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی در دوم مرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و شهید سید عبدالحسین کراماتی هم در ۱۵ شهریور سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند

شهروز وفادار اظهار کرد: در تعطیلات عید نوروز هنگام بازگشت به خانه در منطقه علیرضاآباد روبروی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی پارس آباد در حال استراحت بودم که متوجه این کیف شدم و وقتی آن را باز کردم دیدم مقدار زیادی چک پول، دلار، دسته چک و طلا در آن وجود دارد.

وی افزود: با توجه به مدارک شناسایی صاحب مال با وی تماس گرفتم و از وی پرسیدم آیا چیزی گم کرده اید یا نه که اول گفتند چیزی گم نکردند. من گفتم اگر چیزی گم کردید با من تماس بگیرید بعد از چند دقیقه با من تماس گرفتند و گفتند کیفشان را گم کردند و در همین تماس هماهنگ کردیم و بعد از بررسی مشخصاتی که دادند، کیف را تحویلشان دادم.

این کشاورز پارس آبادی که با وجود اصرار صاحب مال مژدگانی از وی دریافت نکرده است، گفت: به گفته صاحب کیف، حدود ۳۰ میلیارد تومان مجموع ارزش ایران چک و دلار و طلای موجود در این کیف بوده است.

وفادار اضافه کرد: چند سال قبل همین اتفاق برای من در سرعین افتاد و یک خانواده تبریزی گردنبند مادربزرگمان را که دارای ارزش زیادی بود به ما تحویل دادند. این خاطره خوب همیشه در یاد و ذهن من بود و من هم فکر می‌کنم با بازگرداندن این کیف پول خاطره خوبی برای یکی از هموطنان رقم زدم.

وی در خصوص انگیزه خود از بازگرداندن این کیف گفت: اجاق ما مال حرام برنمی‌دارد. ما کشاورز هستیم و در همه عمر تلاش کردیم و زحمت کشیدیم و ضمن اینکه باد آورده را باد می برد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است