Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کارخانه روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهر پردیس به خبرنگاران گفت: توقفگاه و پارکینگ خودروهای سنگین در ابتدای جاده باغکمش در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان و باحضور ظفر پور ابراهیم فرماندار و سایر مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد.

وی  با بیان اینکه احداث توقفگاه خودروهای سنگین مطالبه بر حق شهروندان به دلیل مزاحمت سرو وصدا و تردد این خودروها است، توضیح داد: با برنامه ریزی انجام شده این پروژه سال آینده در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس گفت: امروز جاده اصطلک به طول یک و نیم کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به طول یک و نیم کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کارخانه با اشاره به مختصات این جاده، اظهار داشت: در این جاده ۲۰ هزار متر مربع آسفالت ، ۳ هزار و ۲۰۰ متر طول جدول گذاری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری اجرایی شده است.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت بحران شهرستان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در محلی با دسترسی مناسب کلنگ زنی شد و اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

شهردار پردیس گفت: اعتبار این طرح از محل مطالبات بین شهرداری و شرکت عمران تامین و پیمانکار پروژه نیز تعیین شده است.

کارخانه گفت: این پروژه در شرایط عادی سالن ورزشی چند منظوره است و در شراط اضطرار به عنوان مرکز مدیریت بحران استفاده می شود.

وی با اشاره به افتتاح طرح ورزشی در بوستان شهریار شهر پردیس، اظهار داشت: این زمین ورزشی برای ورزش های والیبال و بسکتبال در ابعادی کوچک تر ساخته شده است و اعتبار تخصیص داده شده به این طرح ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است .

شهردار پردیس گفت: سومین پایگاه اورژانس پردیس نیز در اوایل دهه مبارک فجر با حضور محسن منصوری استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فاز اول ساختمان دهیاری روستای  ترقیان در زمینی به مساحت ۱۱۲ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و  مرکز فرآوری و بسته بندی خرما با اعتبار ۳ میلیارد ریال و مرکز تهیه غذای حیوانات در کمرد بخش های دیگری از طرح های قابل افتتاح بودند که امروز  با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسیدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس افتتاح طرح دهه فجر شهرستان پردیس افتتاح طرح دهه فجر بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور