Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:12:51 GMT

گازرسانی به ۶۰ خانوار روستایی در پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۱۲۸

گازرسانی به ۶۰ خانوار روستایی در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد معززی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به ۳ روستای شهرستان پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و حجم عملیات بیش ۳ کیلومتر شبکه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی، نزدیک به ۶۰ خانوار روستایی شهرستان پارس‌آباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضریب نفوذ گاز طبیعی در پارس‌آباد به ۱۰۰ درصد خواهد رسید

رئیس اداره گاز شهرستان پارس‌آباد با اشاره به ضریب نفوذ گاز طبیعی در این شهرستان بیان کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در شهرستان پارس‌آباد بیش از ۹۷ درصد است که با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا ۱۰۰ درصد از خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

معززی دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازتاب موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی برشمرد و گفت: مطابق آمار، طی سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق روستایی، صنایع و افزایش شمار مشترکان گاز در سرتاسر میهن اسلامی و استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز طبیعی گازرسانی گازرسانی به روستا دهه فجر شهرستان پارس آباد گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان