Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@17:35:55 GMT

فوتبال ایران در رتبه ۲۱ جهان و اول آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۱۵۵

فوتبال ایران در رتبه ۲۱ جهان و اول آسیا

در نخستین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲، ایران بدون تغییر نسبت به گذشته در رتبه اول آسیا و ۲۱ جهان باقی ماند.

به گزارش ایسنا، اولین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ بدون صعود یا سقوط نسبت به ماه دسامبر ۲۰۲۱، در رتبه ۲۱ جهان و اول آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رده‌بندی، کلمبیا و ولز تیم‌های ۱۹ و ۲۰ و تیم‌های پرو و ژاپن در رتبه ۲۲ و ۲۳ فیفا قرار گرفته‌اند. شاگردان اسکوچیچ با وجود کسب دو پیروزی متوالی مقابل عراق و امارات، در رده‌بندی جهانی صعودی نداشتند.

آخرین رده‌بندی فیفا، دو ماه بعد و قبل از انتخابی جام جهانی اعلام خواهد شد که ملاک ارزیابی تیم‌ها برای قرار گرفتن در سیدهای چهارگانه هستند و به ترتیب جدول رده‌بندی فیفا ارزیابی خواهد شد.

رده‌بندی ۲۱ تیم برتر فیفا به این شرح است:

۱- بلژیک
۲- برزیل
۳- فرانسه
۴- آرژانتین
۵- انگلیس
۶- ایتالیا
۷- اسپانیا
۸- پرتغال
۹- دانمارک
۱۰- هلند
۱۱- آلمان
۱۲- مکزیک
۱۳- آمریکا
۱۴- سوییس
۱۵- کرواسی
۱۶- اروگوئه
۱۷- سوئد
۱۸- سنگال
۱۹- کلمبیا
۲۰- ولز
۲۱- ایران

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال ایران آسیا رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران