Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، رضا کارخانه شهردار پردیس بعدازظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهرداری اظهار کرد: شهرداری پردیس در چهل و سومین بهار انقلاب و ایام‌الله دهه مبارک فجر، پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر ۷۳ میلیارد تومان را کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس گفت: نخستین پروژه شهرداری پردیس که در این ایام خجسته افتتاح شد، پایگاه اورژانس ۲۲۲ واقع در بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود که اوایل هفته جاری با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.  

کارخانه افزود: همچنین دو پروژه عمرانی دیگر امروز با حضور مسئولان شهر و شهرستان پردیس شامل مرکز مدیریت بحران و توقفگاه خودروهای سنگین کلنگ‌زنی شد.

شهردار پردیس ادامه داد: توقفگاه خودروهای سنگین در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از جمله مطالبات شهروندان بود که با احداث آن مزاحمت‌ها و خطرات ناشی از تردد خودروهای سنگین در سطح شهر به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند.

وی اضافه کرد: همچنین مرکز مدیریت بحران شهر پردیس نیز در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با دو کاربری سالن ورزشی و مدیریت بحران احداث می شود که در شرایط عادی در اختیار ورزشکاران عزیز قرار گرفته و خدای‌ناکرده در شرایط بحرانی به امور مربوط به این شرایط اختصاص یابد.

کارخانه تصریح کرد: علاوه‌ براین پروژه ساماندهی ابتدای مسیر باغکمش در منطقه اصطلک شامل زیرسازی و آسفالت به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، جدول‌گذاری به میزان سه هزار و ۲۰۰ متر طول و خاک‌برداری به میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به‌عنوان یکی از خواسته‌های شهروندان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

شهردار پردیس افزود: آخرین پروژه‌ای که امروز افتتاح و بهره‌برداری رسید، زمین بازی و ورزش محله ای شامل زمین والیبال و بسکتبال با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که در بوستان شهریار قرار دارد.

تحویل فازهای مسکن مهر به شهرداری صحت ندارد

شهردار پردیس در خصوص انتشار خبری مبنی بر عقد تفاهم نامه با شرکت عمران برای تحویل فازهای جدید مسکن مهر، ابراز کرد: این تفاهم به معنی تحویل فازها به شهرداری نیست و فقط بحث نظارت بر اقداماتی که شرکت عمران در حال حاضر در حوزه خدمات شهری به ساکنین فازهای مسکن مهر ارائه می‌دهد از اسفند ماه به شهرداری واگذار شده است.

وی ادامه داد: پیمانکار، امکانات، وسایل نقلیه و تجهیزات تماما در اختیار شرکت عمران و فقط بحث های فنی و نظارتی به شهرداری واگذار شده است تا کمکی به شرکت عمران و مردم این مناطق شود.

کمبود های شدید در حوزه خدمات شهری مساکن مهر پردیس 

کارخانه درخصوص کمبودهای حوزه خدمات شهری در فازهای مسکن مهر، اذعان کرد: خدمات شهری در فازهای مسکن مهر به شدت ضعیف است و کمبود ماشین آلات نمک پاش و خدماتی، نیروی انسانی و غیره در این فازها باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان شده است.

شهردار پردیس اضافه کرد: طی این جلسه مقرر گردید طی بازدید میدانی از این فازها، شهرداری کمکهایی را در حد توان به ساکنان این مساکن مهر ارائه دهد و تا مجموعاً بتوانیم باری از مشکلات موجود را کم کنیم.

پیگیری استاندار تهران برای ساخت آرامستان پردیس

وی در خصوص وضعیت آرامستان پردیس نیز گفت: استاندار تهران با رئیس اداره اوقاف کشور صحبت کردند و طی این جلسه مقرر شد مقداری از اراضی کرشت که در حوزه شهر پردیس است در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

کارخانه تصریح کرد: زمین معرفی شده مشکل زیست محیطی دارد و در مناطق محافظت شده قرار دارد و ساخت آرامستان از سوی محیط زیست پذیرفته نمی شود.

شهردار پردیس افزود: این زمین ۴۰ هکتاری  در منطقه‌ای قرار دارد که تردد شهروندان به آن بسیار سخت است و به احتمال زیاد طی هفته آینده جلسه‌ای برای تعیین تکلیف آرامستان پردیس برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: تپه ماهور بودن ۵۰ هکتار از زمین های معرفی شده از سوی شرکت عمران و ۴۰ هکتار اداره اوقاف باعث تحمیل هزینه زیادی برای تسطیح به شهرداری میشود، به همین دلیل به دنبال جا‌به‌جایی این زمین ها هستیم.

لازم به ذکر است؛ این مراسم ها با حضور فرماندار، شهردار پردیس، مدیر اداره جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی، مدیرعامل شرکت عمران و غیره برگزار و مرکز فرآوری و بسته بندی خرما با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و اشتغال بیست نفر در منطقه صنعتی سیاهسنگ پردیس آغاز به کار کرد.

همچنین کلنگ زنی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین، بهره برداری رسمی از پروژه بهسازی و آسفالت جاده اصطلک با اعتبار ۱۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان با ۲۰ هزار متر زیرسازی جدول گذاری و آسفالت، کلنگزنی مرکز مدیریت بحران شهر پردیس، افتتاح زمین ورزشی پارک شهریار و مرکز فناوری غذای حیوانات خانگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، افتتاح فاز اول ساختمان شورای روستای ترقیان و غیره از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز آرامستان پردیس مسکن مهر پردیس رضا کارخانه شهردار پردیس فازهای مسکن مهر شهردار پردیس مدیریت بحران شرکت عمران بهره برداری خدمات شهری کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد