Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن بیانیه حزب ندای ایرانیان در آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران بدین شرح است: 

ایام بابرکت دهه فجر، برای مردم مسلمان ایران تداعی‌گر خاطراتی شیرین از خیزش ملتی است که دست بر زانوی خود نهاد و به پاخاست تا با وحدت و انسجامی تاریخی، خودکامگی را به مردم‌سالاری، دین‌ستیزی را به رواداری دینی و باستان‌گرایی را به ایران‌خواهی بدل کند و خالق ترکیب بی‌بدیل «جمهوری اسلامی ایران» باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فریاد بلند ملت ایران که استقلال‌طلبی را جز در کنار آزادی‌خواهی و وطن‌پرستی را جز در سایه دین‌گرایی و حق‌طلبی نمی‌خواست چهل و سه سال است که در جهان شنیده می‌شود و به رغم تلاش بی‌وقفه دشمنان خارجی این سرزمین و مزاحمت‌های مستمر مخالفان داخلی این آیین، خاموش نشده و همچنان پژواکی ماندگار و پرطنین دارد. 

در این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم صبور ایران و درایت رهبری انقلاب، توانسته است از ناملایمات و سختی‌هایی مثل جنگ ۸ ساله نظامی، تحریم‌های کمرشکن اقتصادی و تهدیدات متعدد امنیتی عبور کند و همچنان استوار و پایدار در مسیر پیشرفت گام بردارد. هرچند گرفتاری‌ها و مشکلات این سال‌ها رنج بسیاری را بر مردم شریف این سرزمین تحمیل نموده؛ اما در عین حال تجربه مواجهه با مشکلات، نظام جمهوری اسلامی را چنان آبدیده و قدرتمند ساخته که زیر سنگین‌ترین فشارها و در شرایط بحرانی منطقه پر از جنگ‌ و ناامنی و خشونت خاورمیانه توانسته است با هوشمندی و فرصت‌شناسی، همه موانع و تهدیدات را پشت سر بگذارد. 

با این حال به رغم اقتدار منحصر به فرد دفاعی و امنیتی در «میدان» که مرزهای ایران را از هجوم دشمنان تاریخی و جغرافیایی در امان نگاهداشته است و همچنین توانایی درخشان چانه‌زنی در عرصه «دیپلماسی» که برجام نمونه‌ای موفق از آن است، همچنان به دلیل برخی سوء‌مدیریت‌های داخلی و فسادهای بوروکراتیک، معیشت اقتصادی مردم وضعیت مناسبی ندارد و شرایط فعلی از این منظر با جامعه آرمانی که انقلابیون ۵۷ دنبال آن بودند فاصله‌ای عمیق دارد که لازم است با دوری از تعصبات جناحی و به کارگیری همه توان علمی و مدیریتی کشور هر چه زودتر برای حل مشکلات اولویت‌دار مردم چاره‌اندیشی شود. 

حزب ندای ایرانیان به عنوان فرزند جوان جمهوری اسلامی، سالگرد پیروزی انقلاب را به تمامی ایرانیان تبریک گفته و همچنان راه‌حل تحقق کامل آرمان‌های «انقلاب» را ادامه «اصلاحات» می‌داند چون اصلاحات نه بدیل انقلاب که مکمل آن است. به نظر ما انقلاب ۵۷ جز با تقویت تحزّب به جای باندبازی و قبیله‌گرایی، برنامه‌محوری به جای شعارمحوری و شایسته‌سالاری به جای حامی‌پروری به سرانجام نمی‌رسد. این انقلاب با آن اهداف متعالی، علی‌القاعده نباید و نمی‌تواند به بازتولید مناسبات ارباب و رعیتی، مدیریت هزارفامیلی و تبعیض در برخورداری از حقوق شهروندی آحاد مردم ایران منجر شود وگرنه نقض غرضی آشکار خواهد بود. 

در پایان حزب ندای ایرانیان، به سنت هر ساله از اعضای خود در سراسر کشور دعوت می‌کند تا همگام با آحاد ملت ایران در آیین‌های گرامیداشت دهه فجر با حفظ ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی شرکت نمایند و جلوه‌ای دیگر از همبستگی ملی برای خلق ایرانی سربلند و قدرتمند را رقم زنند. 

حزب ندای ایرانیان 

بهمن ۱۴۰۰

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران حزب ندای ایرانیان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حزب ندای ایرانیان جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان‌شمالی) با حضور مجتبی کامکار رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، بخشداران، موسی علی‌نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محور سمای بجنورد  به میزبانی مجموعه فرهنگی آموزشی مدارس واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در این نشست درباره فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی انجام شده در مدارس این استان، بر لزوم ارتقای سطح دانش و تربیت دانش‌آموزان با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگو‌های تربیتی بومی منطبق با شرایط استان و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تأکید کرد.

کامکار درراستای گسترش همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و معرفی سما به عنوان حوزه امتحانات اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش است که آن هم برعهده معلم است.

 رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه برتری افراد و شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی وکسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد هم در این دیدار پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی و اهمیت برگزاری این آزمون‌ها در شرایط و مکان مناسب سخنانی ارائه داد.

محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد هم به همکاری بیشتر بسیج و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و نقش مهم ارگان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند