Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@21:24:10 GMT

شکستگی مجدد خط انتقال آب کیانشهر اهواز

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۵۲۱

ایسنا/خوزستان آبفای اهواز با صدور اطلاعیه ای از شکستگی خط انتقال آب ٦٠٠ میلیمتر واقع در بلوار اصلی کیانشهر اهواز و قطعی و افت فشار آب در مناطق تحت پوشش این خط خبرداد.

بنابر اعلام شرکت آبفای اهواز، امروز، پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه در ادامه اجرای پروژه احداث خط انتقال ۲۰۰۰ میلی متر آب شرب کلانشهر اهواز، در هنگام اجرای عملیات گودبرداری توسط پیمانکار و فرونشست زمین خط انتقال آب ٦٠٠ میلیمتر واقع در بلوار اصلی کیانشهر شکسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق اکیپ های عملیاتی آبفا اهواز بلافاصله به محل اعزام و در حال تعمیر و رفع شکستگی بوجود آمده هستند.

به گزارش ایسنا، آبفا اهواز ضمن عذر خواهی از اهالی مناطق تحت پوشش این خط، به اطلاع ساکنان مناطق کیانشهر، کوی سیاحی، ملاشیه، کمپلو شمالی، کوی سادات، عین ٢، کوی زرمندگان و ٣ راه خرمشهر که در نتیجه این شکستگی دچار قطعی و یا افت فشار آب شده اند، می رساند که تلاش بر این است تا ظرف کوتاه ترین زمان این عملیات به اتمام رسیده و آب شرب ساکنین این مناطق به حالت پایدار بازگردد.

 بنابراین درخواست می شود ضمن ذخیره سازی آب شرب تا بازگشت شرایط به حالت پایدار در مصرف آب صرفه جویی کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آبفا قطعی آب خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • صدای خاص رادیو خاموش شد
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد