Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مراسم بهره برداری از این طرح با حضور مسوولان شهرستانی در روستای امام زاده قاسم دو هزار برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت : گازرسانی به این منطقه سخت گذر که بسیار دشوار بود اقدام بسیار ارزشمندی بود که از سوی دولت صورت گرفت و بموقع هم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید شمس الدین حسینی افزود : این پروژه ها در شرایطی اجرا و به بهره برداری می رسد که کشور به واسطه تحریم های ظالمانه در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد ، اما با این وجود دولت نگذاشت تا چنین پروژه هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است با مشکل مواجه شود.

وی با بیان اینکه حق مردم منطقه بیش از آن چیزی است که امروز اتفاق افتاده است ، اظهار داشت : در مناطق جواهرده و جنت رودبار رامسر نیز پروژه گازرسانی داریم که باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

حسینی خاطرنشان کرد : در تلاش هستیم تا پروژه گازرسانی به اشکور واقع در محدوده مازندران را آغاز نماییم تا مردم این مناطق نیز از نعمت گارپز طبیعی بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران در این آیین گفت : برای این پروژه که بیش از ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده حدود ۱۳۰ کیلومتر لوله گذاری در شرایط سخت آب و هوایی صورت گرفته است.

قاسم مایلی رستمی با بیان اینکه این پروژه توسط ۹ پیمانکار به انجام رسیده است افزود : در حال حاضر گاز به لوله ها تزریق شده و علمک ها آماده هستند و فقط نصب کنتور مانده که بزودی آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت :هم اکنون ۱۹ روستای دهستان سه هزار فاقد گاز هستند که در سال آینده عملیات گازرسانی به آنها نیز آغاز خواهد شد.

مایلی رستمی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۲۰۰ خانوار با افتتاح این پروژه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد ، خاطرنشان کرد : در طول مسیر لوله گذاری شده ایستگاه تقویت فشار ده هزار متر مکعبی و تزریق گاز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد : گازرسانی به این مناطق علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش بیشتر ساکنان ، در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار تنکابن نیز در این آیین با قدردانی از زحمات کسانی که موجبات گازدار شدن دهستان های دو هزار و سه هزار را فراهم کردند ، گفت : گازرسانی به این مناطق از خواسته های چندین ساله مردم بود که خوشبختانه در فجر ۱۴۰۰ اتفاق افتاد و مردم از این موضوع بسیار خوشحال هستند.

سید امیر حسینی جو افزود : هدف اصلی مسئولان گره گشایی از مشکلات مردم است و اگر قرار باشد که تنکابن پیشرفت و توسعه یابد ، باید در کنار هم قرار بگیریم و یکدل و یکصدا باشیم.

وی اظهار داشت : گازرسانی به دهستان سه هزار تا روستای سلج انبار واقع در بالاترین نقطه کوهستانی منطقه را به انجام خواهیم رساند تا مردم این منطقه نیز شرایط سخت زندگی را با گازدار شدن به فراموشی بسپارند.

حسینی جو  گفت : افتتاح چنین پروژه های بزرگی نشان می دهد که دولت عزم خود را برای خدمات رسانی به مردم جزم کرده و باید در این مسیر گام های موثر تری برداشته شود.

برچسب‌ها تنکابن گاز رسانی مازندران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن گاز رسانی مازندران تنکابن گاز رسانی مازندران دهه فجر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود