Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@21:17:11 GMT

جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۶۵۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین، در این جلسه مقرر شد که برای آرامش بازار و رفع دغدغه مردم و با توجه به این که ذخایر گوشت قرمز به اندازه کافی و به فور وجود دارد، برای تنظیم بازار عرضه به صورت گسترده از طریق سامانه توزیع هوشمند، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و توزیع در سطح شهر انجام شود.

لازم به ذکر است که در توزیع هوشمند، تحویل کالا به صورت رایگان درب منزل انجام می شود که این روش به سلامت جامعه و جلوگیری از ازدحام در سطح شهر در شرایط بحرانی شیوع کرونا کمک خواهد کرد؛ به همین خاطر محصولات عرضه شده در سامانه بازرگام به صورت فروش با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی، از امروز گوشت گوساله مخلوط با قیمت هر کیلو ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت بره مخلوط با قیمت هرکیلو ۱۰۵ هزار تومان توسط سامانه بازرگام عرضه خواهد شد.

همچنین گوشت گوساله لاشه با قیمت هر کیلو ١٠٠  هزار تومان، گوشت گوساله گرم بسته بندی تنظیم بازار درجه یک هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان، گوشت گوساله چرخ کرده تنظیم بازاری درجه یک هر کیلو ۱۲۰ هزار تومان، گوشت گوساله بسته‌بندی هر کیلو ۱۲۰ هزار تومان و گوشت گوسفند گرم لاشه با قیمت ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.

طبق این مصوبات، توزیع گوشت در سامانه بازرگام با هماهنگی‌های انجام شده، طی ساعات آینده انجام خواهد شد و این اقلام در میادین میوه و تره‌بار از روز شنبه ٢٣ بهمن عرضه می‌شود.

این وزارتخانه اعلام کرد: با توجه به ذخایر بسیار زیاد و مطمئن گوشت، مردم نگرانی برای تامین گوشت نداشته باشند و عرضه گسترده گوشت به صورت نامحدود، تا شب عید و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و وزارت جهاد کشاورزی با تمام توان برای تنظیم بازار و عرضه محصولات تلاش خواهد کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد، نظارت و پایش بازار به صورت جدی و مستمر انجام شود و با هر گونه گرانی ساختگی، احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی که باعث اختلال در سفره مردم و ایجاد نگرانی در کشور شود، به شدت توسط تعزیرات و تیم های بازرسی برخورد شود و تیم های گشت و بازرسی بازار فعال باشند. 

این وزارتخانه از مردم خواست که در رصد بازار، مدیریت مصرف و مقابله با اخباری که باعث تشویش در جامعه می‌شود به خادمان خود در وزارت جهاد کشاورزی کمک کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و تعزیرات آماده برخورد با هرگونه تخلف، احتکار و گران‌فروشی خواهد بود.

در این اطلاعیه از رسانه‌ها درخواست شده است تا با اطلاع‌رسانی درست، از انتشار اخبار نگران کننده، غیرموثق و ساختگی که باعث تشویش در جامعه می شود، خودداری کنند تا دغدغه ای در سفره مردم ایجاد نشود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی کارگروه تنظیم بازار بازار کالاهای اساسی قیمت کالاهای اساسی کالاهای کشاورزی اخبار مرتبط ساز ناکوک قیمت کالاهای اساسی! تفحص از گران‌نمایی در کالاهای اساسی وارداتی کلید خورد حذف گوشت و برنج از فروشگاه های اینترنتی! کالاهای خود را هوشمند بخرید؛ راهکار جدید کنترل قیمت ها قیمت‌های حیرت آور وزارت صمت برای کالاهای اساسی! هشدار نسبت به کاهش واردات کالاهای اساسی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار اعلام شد رکورد ۴۰ ساله تورم در آمریکا شکسته شد عرضه فرآورده های نفتی الکترونیکی می شود برگزاری نشست کشورهای عضو اکو اواسط اسفند خواهد بود هزینه سفر به قونیه، شهر عشق و عرفان چقدر است؟ + جدول دعوت رییسی از مردم برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور لاوروف اطمینان داده که روسیه قصد حمله به اوکراین را ندارد هیچگاه مخالف رسانه‌ ای شدن طرح صیانت نبوده‌ ام ۴ عامل اصلی گرانی گوشت در بازار افزایش دردناک نرخ بهره قبل از کاهش بزرگ قیمت روغن (جدول) دیدار مجازی امیرعبداللهیان با سفرا و نمایندگان ایران در خارج از کشور پیش نویس طرح خشونت علیه زنان در دستور کار مرکز پژوهش‌ های مجلس سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه ‌گذاری فاینتک برای هفته چهارم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ بالاخره ماسک زدن اختیاری شد افزایش بستری های کرونایی در پیک ششم سبد پیشنهادی شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن برای هفته چهارم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ پرداخت عیدی بازنشستگان از جیب کارگران؟ با قیمت تندر ۹۰ خودروی خارجی بخرید + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) یارانه ۷۵۴ هزار تومانی بهمن ماه تعداد روزهای قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟! ۵ روش که مو‌های سالمی داشته باشیم! هیات ایرانی وارد کوبورگ شد خودروی لوکس سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) این مواد غذایی سرشار از فولیک اسید است میوه ای که از پیر شدن جلوگیری می کند! پل طبیعت از لنز دوربین اقتصادآنلاین + عکس سقوط قیمت گوشی های آیفون ارزان ترین خودروی تویوتا چیست؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) بعد از مسواک زدن این کار را انجام ندهید! چند عادت اشتباه که به پوست صورت آسیب می زند! شائبه استخراج رمزارز در برخی ادارات تهران افرادی که سیگار را ترک کرده اند، بخوانند! قیمت نمایندگی دنا پلاس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) با کسی که پول شارژ ساختمان را نمی‌ دهد چه کنیم؟ نور خورشید چه نقشی در سلامتی دارد؟ میدان و دیپلماسی از هم جدا هستند؟ بانک مرکزی دوباره وعده گشایش اقتصادی داد با ۲۷۲ میلیون تومان نیسان سوار شوید! + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) رضاییان در آستانه بازگشت به پرسپولیس سیمرغ مردمی جشنواره فیلم فجر حذف شد نگهبان گالری برای تابلوی نقاشی میلیون دلاری چشم کشید! + عکس علت معده درد بعد از خوردن غذا چیست؟ خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) عرضه اینترنتی گوشت قرمز از ساعاتی دیگر آغاز می شود دلایل درد در قفسه سینه هنگام تنفس! سود ۸۰ میلیونی خرید رانا + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) یخچال فریزر دیپوینت را چند بخریم؟ + جدول اولین راکتی که از سیاره دیگر پرتاب می شود بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی کارگروه تنظیم بازار بازار کالاهای اساسی قیمت کالاهای اساسی کالاهای کشاورزی کارگروه تنظیم بازار جدول قیمت کامل کالاهای اساسی گوشت گوساله هزار تومان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول