Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@06:54:22 GMT

خرید کفش و دمپایی 2022 ارزان مستقیم از کارخانه قم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۸۱۳

خرید کفش و دمپایی 2022 ارزان مستقیم از کارخانه قم

قم یکی از مهمترین شهرهای تولید انواع پاپوش در کشور است

کفش تزار تولید کننده ، تامین کننده و صادر کننده به اورپا آسیامیانه و آفریقا آماده ارائه خدمات به تاجران و مغازه داران سرتاسر ایران و جهان با بیش3000 پاپوش متنوع می باشد

شهر قم، قطب اول تولید صندل و دمپایی کشور

همانطور که در مقالات قبل هم به آن اشاره شد شهر قم با تکیه بر تولیدی های قدرتمند توانسته به یکی از ارکان مهم تولید و توزیع انواع پاپوش بدل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب شده تا بسیاری از تجار و مغازه داران این صنف اقدام به خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قمکنند. با توجه به تنوع و گستردگی تولید محصول با کیفیت و ارزان، تولیدی های ویژه این شهر مانند تولیدی کفش تزار نه تنها کار تامین جنس بازار داخلی و را بر عهده گرفته‌اند بلکه در زمینه صادرات صندل، دمپایی و سایر انواع پاپوش به کشورهای دیگر هم حرفهای زیادی برای گفتن دارند. خرید کفش عمده از تولیدی کفش تزار مارکت با ارائه لینک های فروش مانند سایت، کانال تلگرام فعال و صفحه اینستاگرام کلیه محصولات را با جزییات دقیق معرفی کرده و در وقت و هزینه خریدار صرفه جویی می نماید. این روش کاملا مشابه خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم به شکل حضوری بوده و تمام محصولات بی واسطه و مستقیم توسط تولیدی کفش تزار عرضه می‌گردند.

دلیل تقاضای بالا برای خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم

امروزه دمپایی به دلیل کاربرد فراوان و مدل های متنوع به یکی از پر فروش ترین محصولات شهر قم بدل شده و آمار ویژه ای را برای این شهر به ارمغان آورده است. به عنوان مثال:

رتبه اول در تولید تمام انواع دمپایی کشور مربوط به شهر قم است بیش از ۴۰ درصد از تولیدات دمپایی کشورمان محصول این شهر است تقریبا بیش از نیمی از صادرات دمپایی کشور به تولیدی های این شهر بر می گردد

صندل مردانه با رویه چرم اعلا و طراحی کلاسیک

به گزارش یک منبع خبری معتبر، در سال مبلغی در حدود ۲۶۵/۰۰۰/۰۰۰ دلار انواع پاپوش (چیزی در حدود ۷۱ میلیون جفت) به کشور وارد می شود. حدود ۹۷ درصد از کفش های وارداتی عمدتا از  ۵ کشور زیر تامین می گردند:

چین امارات ترکیه هند تایلند

در این بین تزار مارکت با بهره گیری از صنعتگران چیره دست قم و با آنالیزهای مناسب بازار، سبب گسترش این تجارت شده به طوری که در حال حاضر تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده مطرح پاپوش کشور می‌باشد. تزار مارکت همچنین توانسته علاوه بر پایین آوردن تقاضای واردات، نیاز سایر کشورها را هم با دمپایی های تولید شده خود اشباع نماید.

قیمت عمده فروشی دمپایی در قم

قیمت محصولات تولیدی قم متنوع و متفاوت است و شما می توانید با مراجعه به کانال های فروش تزار مارکت و یا از طریق واتس اپ مشاورین فروش، از قیمت روز هر محصول مطلع شوید. به طور کلی فاکتورهای موثر  بر قیمت محصولات عمدتا جنس زیره و نوع ماده به کار رفته در رویه پاپوش است. به عنوان مثال قیمت صندل با زیره پیو و چرم گاوی صادراتی به نسبت بالاتر از صندلی با زیره پی وی سی و رویه فوم‌ است. این دو صندل در کلاس درجه یک و درجه دو دسته بندی می شوند. دمپایی ها هم رنج قیمتی متفاوتی دارند که با توجه به کیفیت مواد اولیه ایرانی و خارجی تغییر می‌کند.

با توجه به جایگاه و مرتبه شهر قم در تولید پاپوش و بخصوص تامین عمده دمپایی کشور، خریداران خرد و کلان در دو فضا اقدام به تامین اجناس مورد نیازشان می کنند:

با خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم طیف وسیعی از مدل‌های صندل و دمپایی به شما عرضه خواهد شد

فضای حقیقی فضای مجازی

در فضای حقیقی و خرید سنتی شخص ناچار به حضور پیدا کردن در محل های ارائه محصول مانند مراجعه به بازار بزرگ قم بود و باید وقت و هزینه ای را به این کار اختصاص می داد‌. با وجود این باز هم امکان داشت در زمان حضور او به دلایل مختلف امکان مشاهده تمامی اجناس مورد نیاز فراهم نشود. امروزه با توجه به بعد مسافت، همه گیری کرونا و زندگی ماشینی خرید از طریق فضای مجازی بسیار محبوب شده است. به دلیل سهولت و کاربردی بودن این روش نسبت به روش قدیمی حجم عظیمی از فروش محصولات گوناگون در سراسر جهان توسط لینک های مجازی صورت می پذیرد. برای کسانی که خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم را در دستور کار خود قرار داده‌اند این خبر خوب را داریم که در منزل خودشان و با مراجعه به آدرس های تولیدی کفش تزار در اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ یا سرچ در گوگل به راحتی خواهند توانست به این مهم دست یابند. در ضمن فراموش نکنید که محصولات عمده فروشی تزار مارکت گارانتی تعویض هم دارند.

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: دمپایی کشور شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد