Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:22:21 GMT

عملکرد شهرداری کرج در ایام‌الله دهه فجر ضعیف است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۸۱۸

عملکرد شهرداری کرج در ایام‌الله دهه فجر ضعیف است

گروه استان‌ها- عضو شورای شهر کرج به کوتاهی شهرداری کرج در تولید محتوی برای ایام دهه فجر واکنش نشان داد و گفت: شهرداری به کارهای نمایشی و ویترینی روی آورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، مریم قهرمانی صارم  عصر امروز  در جمع خبرنگاران با انتقاد از کوتاهی متولیان امر شهرداری کرج در موضوع تبلیغ و تبیین ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مجموعه فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی شهرداری در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اکران بنر و بیلبورد بسنده کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه تولید محتوا و یا برپایی نمایشگاهی برای  آشنایی بیشتر همشهریان با دستاوردهای 43سال استقلال و استکبارستیزی از سوی شهرداری کوتاهی شده است.

6 عضو شورای شهر بر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری کرج نظارت می کنددرآمد شهرداری کرج باید از محل جرائم ماده 100 کاهش یابدیکی از مدیران سابق شهرداری کرج به 5 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه  قطعا امکانات سازمان فرهنگی شهرداری بسیار فراتر از امکانات مالی و لجستیکی یک مدرسه و یک ناحیه آموزش و پرورش است، بیان کرد:  هرچند قصد ندارم مسئولان و متولیان فرهنگی و اجتماعی شهرداری را متهم کنم به اینکه ایام‌الله دهه فجر برایشان کم اهمیت است اما خروجی اقداماتشان در عظیم‌ترین رخداد ملی در کشور بسیار کم فروغ و در شان کلانشهر کرج  نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد :در جلسه گذشته  شورای اسلامی از رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج خواستم عملکرد این سازمان را در این ایام ارائه کند که تاکنون پاسخی ارائه نشده است.

وی تصریح کرد:  معتقدم شهرداری کرج به یک روزمرگی دچار شده و  تنها به کارهای نمایشی و ویترینی روی آورد ه است و با ادامه این روند جهشی در امورات شهری به وقوع نمی پیوندد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری کرج شهر کرج دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به مناسبت شهادت آیت الله مرتضی مطهری در دوازده اردیبهشت ماه، تصویری از وی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت

منبع: جماران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229192 برچسب‌ها فعالیت فرهنگی

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟