Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شهرداری منطقه ۹، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹ به منظور هر چه بهتر برگزاری مراسم ۲۲ بهمن که امسال بواسطه شرایط خاص ناشی از کرونا راهپیمایی به صورت خودرویی می شود، معابر منتهی به میدان آزادی را خط کشی کرد.

 علی حیدری گفت: با توجه به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تامین ایمنی عبور عابران پیاده و وسایل نقلیه، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با همکاری پلیس راهور، نسبت به تجدید ۴۹ هزار و ۲۰۰ متر خط کشی در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب این طرح ۱۰ هزار متر خط کشی محوری در خیابان آزادی، ۳ هزار و ۶۰۰ متر خط کشی محوری درمسیر ویژه سامانه یک اتوبوس های تندرو، ۱۶ هزار متر خط کشی محوری در رینگ بیرونی و داخلی میدان آزادی، ۱۶ هزار متر خط کشی محوری در بزرگراه آیت الله سعیدی، ۳ هزار و ۶۰۰ متر خط کشی محوری در مسیر ویژه سامانه دو اتوبوس های تندرو انجام شد.

استقبال از بهار آزادی در غرب پایتخت

به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در پیش بودن راهپیمایی خورویی ۲۲ بهمن، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ طرح ویژه تحول نگهداشت شهر را با هدف آماده سازی خیابان و میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی و سایر مسیرهای راهپیمائی ۲۲ بهمن اجرا کرد.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۹ گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست با هدف ساماندهی و آماده سازی محیطی به منظور برگزاری جشن ملی انقلاب اسلامی اقدامات متنوعی را در زمینه های خدمات شهری، زیبا سازی، فضای سبز و ساماندهی انجام داده است.

وی عملیات کندوکوب و تشتک زنی، کوددهی و واکاری در محور آزادی به طول ۵ هزار متر مربع، کاشت ۸۰ اصله چنار در ضلع شمال خیابان آزادی، ۷ هزار متر مربع عملیات کندوکوب، تشتک زنی، کوددهی و واکاری و گلکاری بزرگراه آیت الله سعیدی و لچکی های اطراف و میدان فتح و میدان بوتان، یک هزار و ۲۰۰ متر گلکاری (گل فصل) رینگ داخلی میدان آزادی را از دیگر اقدامات حوزه فضای سبز برشمرد.

خسروی به نصب ۱۵ پرچم نوستالژیک بر روی طاق نصرت های خیابان آزادی و آیت الله سعیدی و اکران ۲۹ بنر فرهنگی دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: اجرای ویدئو مپینگ به مدت ۴ شب با موضوع افتخار به پرچم جمهوری اسلامی ایران و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی بر روی برج آزادی تا پایان یوم الله ۲۲ بهمن از دیگر کارهای فرهنگی مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۹ به تشریح اقدامات اداره خدمات شهری پرداخت و اضافه کرد: ۲۰ هزار متر مربع شست و شو جداول مسیر راهپیمایی، ۲۰ هزار متر رنگ آمیزی جداول مسیر راهپیمایی به رنگ های سبز و سفید، رفت و روب، شستشوی جداول والمان های شهری، پل های عابر، حرص درختان، رنگ آمیزی و آذین بندی طاق نصرت های مسیر BRT در دستور کار بوده است.

خسروی تصریح کرد: لایروبی یک هزار و ۷۰۰ متر از کانال های سعیدی و زیرگذرشرقی و غربی میدان آزادی – کانال معراج و کانال خیابان آزادی، پاکسازی حوضچه های میرقاسمی و زیرگذرهای شرقی و غربی میدان آزادی و معراج نیز به همت اداره مسیل ها و قنوات انجام شده است.

وی با اشاره به پویش پرچم افتخار گفت: در این راستا ۵۰۰ پرچم ایران در محدوده خیابان دکتر قریب و ساختمان اصلی شهرداری منطقه و خیابان استاد معین نصب شده تا شکوه انقلاب اسلامی جلوه گر باشد.

برگزاری خیابان هنر در منطقه ۱۰

به گزارش شهرداری منطقه ۱۰، «خیابان هنر» با هدف ارائه خدمات فرهنگی و هنری به صورت مستقیم به مردم در فضای محیطی و شهری، با دسترسی آسان به تولیدات فرهنگی و هنری خیابان هنر در قالب آموزش، گفت و گو و تولید زنده آثار هنری برگزار شد.

با اجرای این طرح، هنرمندان که به عنوان بخشی از نخبگان جامعه هستند توانستند با زبان هنر نسبت به معرفی موضوعات مختلف از جمله بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اقدام و در افکار عمومی مردم تاثیرگذار باشند.

گفتنی است ویژه برنامه «خیابان هنر» به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به مدت ۲ روز از تاریخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در خیابان شهید دعوتی توسط ۲۲ هنرمند در رشته‌های مختلف هنرهای سوخته نگاری، قلم زنی، خاتم کاری، مینیاتور، معرق و منبت چوب، قلم زنی، ویترای شیشه، مجسمه سازی سفالی، فیروزه کوبی، نقاشی روی چرم، تذهیب، خطاطی و نقاشی برگزار که با اجرای سرودهای خاطره انگیز انقلابی توسط هنرمندان نسل چهارم انقلاب همراه می باشد.


تکمیل طرح جامع بوستان بزرگ ولایت در منطقه ۱۹

نشست مشترک مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ با کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با محوریت تعامل درخصوص طرح جامع بوستان بزرگ ولایت و چند طرح توسعه محور دیگر برگزار شد.

همچنین در این نشست مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به پیگیری های منطقه در راستای طرح جامع بوستان ولایت گفت: خوشبختانه این طرح با منویات مقام معظم رهبری تکمیل و تا هفته آینده جهت تصویب به کمیسیون ماده ۵ ارسال می شود.

وی در تشریح جزییات این طرح بیان کرد: بوستان آمادگی بحران، دهکده ورزشی، فضای تفریح و باز، مسیر و سرای سلامت، باغ موزه پرواز و نمایشگاه پرواز و نیز موضوع اختصاص بخشی بعنوان سرای خلاقیت و بوستان اکولوژیک از رویکردهای طرح جامع بوستان ولایت محسوب می شوند.
هدایت افزود: اتصال باغ  راه حضرت فاطمه زهرا (س) منطقه ۱۷ به بوستان ولایت و نیز ایجاد دسترسی های ایمن و جدید منطقه ۱۹ به این بوستان جهت بهره برداری از این فضا از دیگر نقاط قوت این طرح است.

به زودی گره ترافیکی چهارراه قهوه خانه در منطقه۱۸ باز می شود

شهردار منطقه ۱۸ گفت: به منظور کاهش ترافیک در تقاطع بلوارهای معلم و الغدیر(چهارراه قهوه خانه)، به زودی عملیات اجرایی احداث یک تقاطع غیرهمسطح در این نقطه آغاز می شود.

یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه منطقه ۱۸ از مناطقی است که در گذشته به موضوعات زیر ساختی و توسعه ای آن به ویژه در بحث معابر بزرگراهی توجه زیادی نشده است، گفت: تلاش کردیم که این موضوعات را جزو اولویت ها قرار دهیم و چند پروژه که اجرای آن‌ها از قبل شروع شده بود را در سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسانیم.

وی افزود: با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که یکی از تقاطع هایی که به عنوان معبر اصلی و شریانی در منطقه مطرح است و حجم زیای از تردد خودروها را به  به خود اختصاص می دهد و گره ترافیکی در آن وجود دارد، تقاطع بلوارهای معلم و الغدیر (چهارراه قهوه خانه)  است؛  بنابراین احداث یک تقاطع به صورت‌ غیرهمسطح در تقاطع بلوارهای معلم و الغدیر جزو پروژه هایی است که باید در سال ۱۴۰۱ بهره برداری برسد؛  در احداث این پروژه،  قسمت بلوار معلم به صورت زیرگذر و بخش بلوار الغدیر به صورت همسطح است.

هوشیار با بیان اینکه در ۱۹ بهمن امسال تحویل پروژه برای تجهیز کارگاه انجام شده و مجری آن نیز سازمان مهندسی عمران است، عنوان کرد: طول پروژه ۵۰۰ و عرض آن ۱۵ متر و سطح عرشه نیز ۹۵۰ متر مربع است و برآورد اولیه اعتبار آن نیز ۱۱۰ میلیارد تومان است.  

شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به اینکه تلاش ما این است که‌ این‌ پروژه تا یک سال آینده آماده بهره برداری شود.

وی با ابراز امیدواری که عملیات اجرایی آن نیز سریعا آغاز شود، یادآور شد: از جمله اثرات احداث این تقاطع غیرهمسطح کاهش بار ترافیکی تقاطع بلوار ابراهیم آباد است که از بلوارهای اصلی و محدوده ورودی منطقه ۱۸ به شمار می رود که از ترافیک سنگینی برخوردار است، البته درکنار این سعی می کنیم بعضی از قسمت های این بلوار را نیز تعریض کنیم؛ همچنین علاوه بر این پروژه چند مورد دیگر از گره های ترافیکی منطقه را هم رفع کنیم.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهرداری منطقه ده تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری منطقه ده تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرداری تهران شهرداری منطقه ده تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن متر خط کشی محوری طرح جامع بوستان آیت الله سعیدی انقلاب اسلامی شهرداری منطقه خیابان آزادی شهردار منطقه تقاطع بلوار میدان آزادی خیابان هنر خدمات شهری هزار متر منطقه ۱۸ انجام شد متر مربع منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم