Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا اسلامی،‌ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در خصوص آمار جدید شیوع کرونا در یزد به خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد: از ۹۶۳  نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۵۱۹ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ضروری دانست و افزود:‌ از تعداد کل بیماران شناسایی شده در یزد ۵۶ مورد در بیمارستان‌های استان بستری و ۴۶۳ نفر در منزل دوران نقاهت خود را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان گفت: یک بیمار در ابرکوه، هشت بیمار در اردکان،  یک بیمار در بافق، یک بیمار در بهاباد، یک بیمار در تفت، چهار بیمار در خاتم، یک بیمار در مروست، هفت بیمار در مهریز، شش بیمار در میبد  و ۲۶ بیمار در شهر یزد شناسایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به فوت سه بیمار در شبانه روز گذشته تصریح کرد: در شبانه روز گذشته یک بیمار در مهریز، یک بیمار در میبد و یک بیمار در شهرستان یزد قربانی کووید-۱۹ شدند.

دکتر اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۴۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۴  نفر در بخش مراقبت های ویژه  خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان یزد دکتر علیرضا اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یک بیمار شبانه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته