Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در حکمی محسن نذیری به سمت رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد.

خبرگزاری میزان _  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان طی حکمی محسن نذیری اصل را با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر و رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با توکل به الطاف خداوند، با بهره گیری از ظرفیت وزارت خارجه و در تعامل با قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران و مقامات ذیربط جمهوری عراق و پیگیری فعال در سطح بین المللی، در اجرای عدالت نسبت به مرتکبین این جنایت و احقاق حقوق سردار شهید سلیمانی موفق باشید. انتظار می‌رود کلیه ادارات تابعه وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های سیاسی و بین المللی کشورمان در خارج از کشور نهایت همکاری را بعمل آورند.

لازم به ذکر است نظیری اصل هم‌اکنون رئیس دبیرخانه مرجع شیمیایی در وزارت امور خارجه بوده و پیش از آن نیز به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: غریب آبادی: نشست سوم کمیته مشترک تحقیق بررسی پرونده ترور شهید سردار سلیمانی در بغداد برگزار می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: محسن نذیری پرونده شهید سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرونده شهید سلیمانی بین المللی پرونده ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد