Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاسیس آزمایشگاه جهاددانشگاهی در قاینات نتیجه مدیریت جهادی و کار تیمی و تلاش شبانه روزی است.

محمدرضا طالبی، عصر امروز ۲۱ بهمن ماه در آیین افتتاح مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه قائنات کرد: اکنون در دولت انقلابی فعلی، مجلس، دولت و قوه قصاییه و تمام مسئولان شهرستان و استانی با یکدیگر و در کنار یکدیگر و به صورت جهادی تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در نتیجه این تعاملات، اتفاقات مبارکی رقم خواهد خورد تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و روز به روز شاهد پیشرفت جامعه خود باشیم.

طالبی با بیان اینکه این مکان با این تجهیزات پیش بینی شده و قطعا راه‌اندازی آن نیاز به پیگیری و تلاش داشته که در نتیجه این تلاش‌ها امروز افتتاح شد، تصریح کرد: خدماتی این چنین مورد نیاز جامعه بوده و لازم است ولی کافی نیست چراکه مردم قاینات حق بیشتری دارند.

حمیدرضا برات  زاده، فرماندار قاین نیز در این آیین با بیان اینکه مردم قاین نباید برای انجام آزمایش‌های کوچک مدت‌ها در صف بوده و یا مرکزی برای انجام امور پزشکی نداشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: هنوز ظرفیت بیش از این‌هاست؛ خیران بسیار خوبی داریم و اکنون با یک کار تیمی با تلاش اثربخشی کار بزرگی انجام شده است؛ هرچه علم در دنیا وجود دارد مورد تایید دین ماست و باید در این زمینه کارهای بسیاری انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی منطقه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه، اظهار کرد: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق بهورزان را رکن اصلی شبکه های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بهورزان از شریف ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

خلیل آبادی با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس نمایند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از  ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین