Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۲۰ بهمن‌ماه بخش موسیقی پاپ را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با حضورتیم‌های بهداشتی آغاز کرد.

تیم‌های وزارت بهداشت در تمامی شب‌های جشنواره در تالار وحدت و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به عنوان دو سالن میزبان پرمخاطب، مستقر هستند و برای انجام تست کرونا و واکسیناسیون رایگان از مخاطبان آمادگی کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، پیش از ورود به سالن با تب‌سنج بررسی خواهند شد و ماسک و دستکش در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

همچنین همراه داشتن کارت واکسن برای مخاطبان پیش از ورود به تمامی سالن‌های اجرا الزامی خواهد بود. این در حالی است که تمامی عوامل برگزارکننده جشنواره همزمان با آغاز این رویداد تست داده و روند واکسیناسیون خود را تکمیل کرده‌اند.

با توجه به افزایش مبتلایان به سویه «اُمیکرون» همکاری تنگاتنگ میان مدیران وزارت بهداشت و مدیران و دست‌اندرکاران جشنواره موسیقی فجر وجود دارد و تیم‌های درمانی به صورت رایگان خدمات لازم را به مهمانان و شرکت‌کنندگان در جشنواره ارائه می‌دهند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروتكل های بهداشتی جشنواره موسیقی فجر سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر بهمن کارت واکسن جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»