Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - فرشته فهمیده گفت: این روز بار دیگر مردم ایران ضمن بیعت با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب به جهانیان ثابت می کنند که رهرو انقلاب اسلامی هستند.

فهمیده گفت: دانش آموزان نیز برنامه های جشن انقلاب ۱۴۰۰ ویژه یوم الله ۲۲ بهمن را به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های صورت گرفته به جای میدانی به شکل محتوایی در بستر شاد انجام می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دانش آموزان جشن انقلاب را در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافی ، دلنوشته ،عکس نوشته ، کلیپ پرچم ، و سایر اشکال هنری انجام می دهند.

فهمیده گفت: دانش آموزان در آثار خود به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمارکبیر انقلاب اسلامی می پردازند و رویداد انقلاب را به زبان قلم و هنر به تصویر می کشند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز برای یوم الله ۲۲ بهمن برنامه های خوبی را در فضای مجازی در دستور کاری خود قرار داده اند.

پخش سرودهای حماسی و انقلابی از دیگر برنامه های مهم جشن یوم الله ۲۲ بهمن در بستر شاد مدارس البرز است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برگزاری جشن یوم الله ۲۲ بهمن دانش آموزان در بستر شاد مدارس استان بیانگر عشق و دلدادگی این عزیزان به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه شاد جشن22 بهمن یوم الله ۲۲ بهمن دانش آموزان بستر شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

مدارس غیرانتفاعی به دلیل مزیت‌های مختلفی که نسبت به سایر مدارس دارد می‌بایست دانش آموزان جهت استفاده از امکانات ارائه شده هزینه‌ای را پرداخت کنند. مدارس غیرانتفاعی نیز هر سال نسبت سال‌های گذشته افزایش شهریه دارند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما این افزایش با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد و بسیاری از والدین برای پرداخت آن با مشکلاتی مواجه شده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شهر رشت درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، چرا درباره افزایش شهریه مدارس گزارش تهیه نمی‌کنید؟ خانواده‌ها از این میزان افزایش رنجیده خاطر هستند، چون با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد. مدارس دولتی اغلب بالای ۴۰ دانش آموز در یک کلاس هستند دیگر ظرفیت باقی نمی‌ماند برای اضافه شدن دانش آموزان دیگر. مدارس غیرانتفاعی نیز شهریه را به قدری بالا برده است که والدین با مشکل مواجه شدند. بنده از شهر رشت در استان گیلان پیام می‌دهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش