Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاییان در تلاش است تا با الدحیل فسخ کند.

علی‌رغم برخی خبرها هنوز فسخ نهایی مدافع راست سابق تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس انجام نشده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس، رامین رضاییان بود؛ مدافع سابق این تیم که در دوران برانکو ایوانکوویچ روزهای درخشانی را در پرسپولیس سپری کرد و بعد لژیونر شدن و حضور در لیگ ستارگان قطر، حالا در سودای بازگشت به تیم سابق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی‌که رضاییان چالش‌های زیادی برای جدایی از لیگ ستارگان و تیم الدحیل دارد، او امیدوار است که این باشگاه قطری رضایت به جدایی‌ بدهد تا دستش برای انتخاب تیم جدیدش باز شود.

مدیربرنامه‌های رامین رضاییان در گفت‌وگویی با "ورزش سه" توضیح داد:

خبر بازگشت امشب رضاییان به تهران صحت ندارد، هنوز مشغول مذاکره با مدیران الدحیل هستیم و مذاکرات به نتیجه نهایی برای فسخ قرارداد و دریافت رضایت‌نامه نرسیده است.

گفتنی است که صبح امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد که برای هواداران پرسپولیس خبرهای خوشی در 24 ساعت آینده دارد و احتمال می‌رود امضای قرارداد با رضاییان می‌تواند یکی از این خوش‌خبری‌ها باشد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رده بندی جدید فیفا | ایران همچنان در قله آسیا دلخوری علیرضا بیرانوند از افشین پیروانی استیون جرارد: کسی که از بازی کوتینیو لذت نبرد باید فوتبال تماشا کردن را کنار بگذارد بازماندگان سوپرلیگ اروپا به دنبال برگزاری تور پیش فصل در آمریکا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس