Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:49:53 GMT

چهار طرح خدماتی، عمرانی و ورزشی در نوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۳۸۹

چهار طرح خدماتی، عمرانی و ورزشی در نوشهر افتتاح شد

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها در حوزه بهداشت و درمان ، مخابراتی، ورزشی و عمرانی روستایی بود که برای اجرای آنها بیش از هشت میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شد.

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مزگاه در بخش مرکزی شهرستان نوشهر امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعتبار پنج میلیارد تومان تجهیز و ساخته شده بود امروز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز درمانی با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع در سه طبقه تمامی خدمات بهداشتی درمانی تعیین شده برای مراکز خدمات جامع سلامت را برای پانزده هزار نفر جمعیت زیر پوشش خود آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آئین افتتاح این مرکز گفت: با توجه به نیازهای درمانی منطقه نیازمند توسعه بیشتر غرب استان در این حوزه برای ارائه مطلوبتر خدمات درمانی هستیم.

دکتر محمد پنبه چی افزود : علی رغم گام های خوبی که در سال های اخیر در این منطقه برای بهتر شدن ارائه خدمات درمانی برداشته شده است ولی تامین کادر درمانی با توسعه آموزش عالی در غرب استان در بلند مدت مهم ترین نقش را می تواند در این راستا ایفا کند.

وی ادامه داد : توسعه بخش نازایی بیمارستان نوشهر در دستور کار قرار دارد و به بزودی افتتاح می شود و بقیه طرح های توسعه درمانی نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

ساختمان دهیاری روستای آبندانک در بخش مرکزی نوشهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و با زیر بنای ۱۸۰ مترمربع در دو طبقه از دیگر طرح های بود که امروز افتتاح شد.

سایت بی تی اس روستای چلک در زمینه تامین زیرساخت های مخابرات با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره روستای علی آباد میر در بخش مرکزی شهرستان نیز با وسعت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۰۰میلیون تومان امروز در نوشهر افتتاح شد.

دهه فجر امسال ۴۲ طرح عمرانی، گردشگری، مسکونی و خدماتی با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان در شهرستان نوشهر به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها نوشهر افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر افتتاح طرح دهه فجر نوشهر افتتاح طرح دهه فجر میلیون تومان افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در تجلیل از شهردار سابق خارگ اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیر‌های فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافت که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است