Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار همدان گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت رنگبندی کرونا در همدان راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان به صورت حضوری مردم لغو شده و به شکل خودرویی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

محمد علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از همدان با بیان اینکه با توجه به قرمز شدن وضعیت رنگبندی کرونا در همدان  راهپیمایی 22 بهمن در همدان حضوری لغو و خودرویی برگزار می شود، اظهار داشت: نظر به تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان همدان از نارنجی به قرمز و در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا،  راهپیمایی شهر همدان در روز جمعه 22بهمن ماه 1400 بصورت خودرویی و در مسیرهای مربوطه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان خودرویی برگزار می‌شودراهپیمایی 22 بهمن در ارومیه به‌صورت خودرویی برگزار می‌شودمسیر راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن در آران و بیدگل مشخص شدمسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری در 15 شهرستان استان تهران اعلام‌ شد

فرماندار همدان افزود: مسیرهای خودرویی از ساعت 9:30 میدان پژوهش آغاز و حرکت بسمت بلوار بعثت میدان بعثت خیابان جهاد خیابان بوعلی جنوبی آرامگاه بوعلی بلوار خواجه رشید بلوار کاشانی م امامزاده عبدالله(ع) بلوار فلسطین، میدان فلسطین، خیابان خبرنگار و نهایتاً ختم به میدان باباطاهر می‌شود.

محمدی گفت: در پی برگزاری حضوری مراسم 22بهمن در همدان، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان نیز کنسل شد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرویی برگزار می شود بهمن در همدان 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/وضعیت خیابان‌های تل آویو و تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها

تظاهرات کنندگان خواستار براندازی دولت نتانیاهو و امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت هستند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • فیلم/وضعیت خیابان‌های تل آویو و تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است