Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  به نقل از تلویزیون المیادین، گردان‌های شهدای الاقصی همچنین در این بیانیه خواستار لغو کامل توافقنامه اسلو شد.

بر اساس متن بیانیه، این جنبش با اشاره به اوضاع متشنج کرانه باختری و ترور اعضای گروه‌های مقاومت در این منطقه خواستار لغو قرارداد اسلو شده است.

گردان‌های شهدای الاقصی همچنین در بیانیه منتشر شده از آمادگی مردان جنگی عضو این جنبش برای پاسخ به ترور سه فلسطینی در نابلس خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز سه شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی یک خودروی حامل اعضای گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح را به گلوله بستند.

به دنبال این اقدام تروریستی نظامیان صهیونیست، ۳ عضو گردان‌های شهدا الاقصی به شهادت رسیدند.

پس از ساعاتی گردان‌های شهدا الاقصی وابسته به جنبش فتح در بیانیه‌ای خبر شهادت ۳ تَن از اعضای خود را تأیید کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نشست اسلو کرانه باختری فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد

در پی تصمیم ترکیه مبنی بر قطع کامل روابط تجاری با رژیم صهیونیستی، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای خواستار قطع روابط کشور‌های مختلف با این رژیم شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: از تصمیمات اخیر ترکیه در حمایت از فلسطین که در معرض نسل‌کشی وحشتناک قرار دارد، قدردانی می‌کنیم.

جنبش حماس با اشاره به تصمیم آنکارا مبنی بر توقف روابط تجاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اعلام پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از این رژیم در دیوان دادگستری بین‌المللی، تاکید کرد: این تصمیمات شجاعانه را بازتاب مواضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن می‌دانیم.

این جنبش از تمامی کشور‌ها و در راس آن کشور‌های اسلامی و عربی خواست تمامی روابط خود را با رژیم نازی و جنایتکار قطع کرده و آن را در عرصه بین‌الملل طرد و منزوی کنند و در تلاش برای بازخواست و محاکمه سران تروریست آن به سبب جنایات هدفمند و سازماندهی شده علیه کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه باشند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست