Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@16:46:33 GMT

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۳ بهمن / وقت خرید طلا است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۴۶۴

‍‍‍‍‍‍

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه از ابتدای هفته بیش از هرچیز تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار و اخبار سیاسی رسیده از وین بود. به همین دلیل با کاهش هزارتومانی دلار آزاد در اولین روز هفته، قیمت طلا و سکه نیز کاهش یافت و با ثبات نسبی قیمت دلار در طول هفته، طلا و سکه نیز ثبات قیمتی داشت اما در بیشتر مواقع در مدار نزولی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، در این ساعت از معاملات، قیمت هر سکه امامی به ۱۱میلیون و ۶۲۱هزارتومان رسیده است که نسبت به صبح حدود ۵۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد اما همچنان ۴۰هزارتومان گران‌تر از روز گذشته معامله می‌شود. روز گذشته قیمت این سکه به ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان کاهش یافته بود.

نیم سکه اما با کاهش ۶۰هزارتومانی نسبت به صبح و روز گذشته، ۶میلیون و ۵۴۰هزارتومان قیمت خورده است، درحالی که این سکه روز گذشته با قیمت  ۶میلیون و ۶۰۰هزارتومان معامله می‌شد.

ربع سکه نیز با ۳۰هزارتومان کاهش، ۳میلیون و ۶۲۰هزارتومان قیمت خورده است. اما روز گذشته ربع سکه، در قیمت ۳میلیون و ۶۳۰هزارتومان خرید و فروش می‌شد؛ بنابراین امروز در پایان معاملات این سکه ۱۰هزارتومان گران‌تر از روز گذشته قیمت خورده است.

همچنین هر سکه یک گرمی در این ساعت از معاملات، ۲میلیون و ۲۶۰هزارتومان قیمت خورده و نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته است؛ اما امروز صبح این سکه اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲میلیون و ۲۸۰هزارتومان رسید.

هرگرم طلای ۱۸عیار نیز امروز با قیمت یک میلیون و ۱۶۳هزارتومان معامله می‌شود و تغییر قیمتی را تجربه نکرده است. 

آنطور که تحلیلگران بازار طلا پیشبینی می‌کنند، این بازار این روزها رکود نسبی را تجربه می‌کند و اکثر معامله‌گران دست از معامله کشیده اند. البته از آنجایی که طی روزهای گذشته قیمت‌ها اندکی در بازار طلا و سکه کاهشی بوده است و همچنین با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، برخی خریداران خرد از این کاهش قیمت‌ها استقبال کردند و تقاضا اندکی در بازار افزایش یافته است. به همین دلیل بود که در اواسط هفته شاهد افزایش حباب انواع سکه بودیم وحباب سکه تمام برای چند روز در محدوده ۵۰۰هزارتومان باقی ماند. 

حالا بازار طلا و سکه محل تقابل دو سناریو است؛ از یکسو گروهی معتقدند قیمت ها فعلی با توجه به شرایط تورمی اقتصاد جهانی و قیمت انس جهانی برای خرید مناسب هستند و از سوی دیگر، برخی با توجه به احتمال بالای دستیابی به توافق هسته ای و کاهش بیش تر نرخ دلار، خرید در قیمت های کنونی را پر ریسک ارزیابی می کنند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا بازار طلا بازار سکه حباب سکه معاملات طلا اخبار مرتبط پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۱ بهمن / سکه ۱۱ میلیونی خریدار ندارد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه / قیمت‌ها اندکی کاهش یافت تخلیه حباب سکه در انتظار تحولات نرخ ارز افزایش ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومانی قیمت سکه پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ پیش‌بینی قیمت طلا پس از توافق ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۳ بهمن / وقت خرید طلا است؟ بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی اصفهان خوابیدن فک های فیلی + فیلم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ۶ ماه محروم شد تخصیص ۲۰ هزار تن شکر به زنبورداران کشور خرید مسکن حمایتی به صرفه است؟ کاهش سرعت اینترنت عمدی است؟ پیش بینی قیمت دلار برای ۲۳بهمن / حرکت خلاف جهت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی موافقت رهبر انقلاب با عفو ۳۳۸۸ نفر از محکومان آیین آغاز بهره برداری از سه پروژه ذوب آهن اصفهان در حوزه های محیط زیست و مسئولیت اجتماعی زندگی نامزد رونالدو؛ از حقوق ۲۵۰ پوندی تا ۳۴ میلیون فالوئر! ارزش سهام عدالت چرا افت کرد؟ اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان در پی دستور رییسی سیمرغی که پَر پَر شد اجاره خانه در کامرانیه چقدر است؟ رایزنی بایدن با سران ناتو و اتحادیه اروپا در موضوع اوکراین ۲۰ درصد از مبتلایان اومیکرون کودکان هستند باقری اختیار تام و تمام برای اعلام نتیجه مذاکرات دارد پشت پرده اجسام نورانی که در آسمان پورتوریکو مشاهده شدند مذاکره باقری با اولیانوف جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار اعلام شد رکورد ۴۰ ساله تورم در آمریکا شکسته شد عرضه فرآورده های نفتی الکترونیکی می شود برگزاری نشست کشورهای عضو اکو اواسط اسفند خواهد بود هزینه سفر به قونیه، شهر عشق و عرفان چقدر است؟ + جدول دعوت رییسی از مردم برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور لاوروف اطمینان داده که روسیه قصد حمله به اوکراین را ندارد هیچگاه مخالف رسانه‌ ای شدن طرح صیانت نبوده‌ ام ۴ عامل اصلی گرانی گوشت در بازار افزایش دردناک نرخ بهره قبل از کاهش بزرگ قیمت روغن (جدول) دیدار مجازی امیرعبداللهیان با سفرا و نمایندگان ایران در خارج از کشور پیش نویس طرح خشونت علیه زنان در دستور کار مرکز پژوهش‌ های مجلس سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه ‌گذاری فاینتک برای هفته چهارم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ بالاخره ماسک زدن اختیاری شد افزایش بستری های کرونایی در پیک ششم سبد پیشنهادی شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن برای هفته چهارم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ پرداخت عیدی بازنشستگان از جیب کارگران؟ با قیمت تندر ۹۰ خودروی خارجی بخرید + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) یارانه ۷۵۴ هزار تومانی بهمن ماه تعداد روزهای قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟! ۵ روش که مو‌های سالمی داشته باشیم! هیات ایرانی وارد کوبورگ شد خودروی لوکس سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) این مواد غذایی سرشار از فولیک اسید است میوه ای که از پیر شدن جلوگیری می کند! پل طبیعت از لنز دوربین اقتصادآنلاین + عکس سقوط قیمت گوشی های آیفون ارزان ترین خودروی تویوتا چیست؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا بازار طلا بازار سکه حباب سکه معاملات طلا پیش بینی قیمت طلا و سکه قیمت خورده روز گذشته قیمت دلار بازار طلا ۲۱ بهمن قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه

به گزارش قدس آنلاین، براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ حدود ۱۲۰ هزار تومان است. این یعنی قیمت هر عدد تخم مرغ برای مصرف کننده ۴۰۰۰ تومان تمام می شود. قیمت ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز براساس نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار، قیمت یک شانه ۳۰ عددی این کالای پروتئینی پرمصرف، بسته به نوع بسته بندی آن بین ۸۹ تا ۹۳ هزار تومان است.

همچنین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز تخم مرغ در بازه قیمتی ۹۵ تا ۱۱۸ هزار تومان بسته به برند و بسته بندی آن عرضه می‌شود.

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که تخم مرغ این روزها بازار آرامی را سپری می‌کند و بنا بر گفته کارشناسان این حوزه در نیمه اول سال با گرم‌تر شدن هوا مصرف تخم مرغ  کم می‌شود که طبیعتا قیمت‌ها با کاهش تقاضا قدری کاهشی می‌شود.

البته رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران نیز چندی پیش به ایسنا اعلام کرد که از دولت درخواست کردیم با توجه به کاهش مصرف تخم‌مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گفته این فعال بخش خصوصی قیمت تخم مرغ در مرغداری در حال حاضر به کیلویی ۳۲ هزار تومان رسیده و این در حالیست که قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران حدودا کیلویی ۶۰ هزار تومان است. این یعنی تخم مرغ ۵۰ درصد قیمت واقعی فروخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟