Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:47:30 GMT

ندای الله اکبر در استان سمنان طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۶۰۶

ندای الله اکبر در استان سمنان طنین انداز شد

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، مردم شهید پرور استان سمنان که با تقدیم سه هزار شهید و حضور فعال در تظاهرات های ضد شاهنشاهی، نقش بزرگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشته اند طبق روال سال های گذشته ساعت ۲۱ بر هر کوی و برزن و بر بام های ساختمان های خود با فریاد زدن «الله اکبر» سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شکرانه این روز بزرگ، ندای الله اکبر مردم دقایقی پیش از ساعت ۲۱ شروع شده است و مردم، یکدل و یکصدا به یاد بزرگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران فریاد کردند تا نسل جدید به یاد داشته باشند که در سال‌های انقلاب ۵۷ بر این ملت چه گذشته است.

همزمان با بانگ الله اکبر در بسیاری از میادین شهری، مراسم نور افشانی نیز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در حال برگزاری است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ساعت و مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ را در ۵۰ نقطه این استان به صورت خودرویی اعلام کرد.

با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت سلامت شهروندان، برنامه راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در استان سمنان در ۵۰ نقطه استان برنامه‌ریزی شده است و ضرورت دارد مردم نهایت همکاری را با برگزارکنندگان داشته باشند تا نظم و ترتیب در این آیین هر چه بهتر رعایت شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن سمنان دامغان راهپیمایی ۲۲ بهمن ایران دهه فجر پروندهٔ خبری فجر انقلاب؛ ۴۳ سال ایستادگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن سمنان انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن سمنان دامغان راهپیمایی ۲۲ بهمن ایران دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان الله اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود