Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته ای که نام علی انصاریان وارد لیست تیم منتخب قرن شد

امروز پنجشنبه 21 مهر 1400 و تاکنون 235 برگه رای در پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تکمیل شده است. با چهل و پنجمین اعلام نتایج برترین های قرن همراه مخاطبان رسانه طرفداری هستیم. در این هفته هم به مانند هفته های گذشته پنج کارشناس دیگر در پروژه تیم منتخب و برترین های قرن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این هفته علی موسوی، فرهاد اشراقی، بهروز رهبری فرد، فریدون معینی و محمد مایلی کهن فرم های نظرخواهی خود را تکمیل کردند. 

این هفته نام علی کریمی در هر 5 فرم هفته وارد شد. همچنین نام های احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی دایی در 4 فرم از 5 فرم هفته به چشم می خورد.

با فرم نظرخواهی بهروز رهبری فرد دو نام برای اولین بار وارد لیست بهترین ها شدند، زنده یاد علی انصاریان و مهدی هاشمی نسب این هفته نام شان برای اولین بار وارد لیست تیم منتخب قرن شد.

ماحصل و نتایج نظرخواهی تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تا به امروز را تماشا می کنید:

 اعلام نتایج تا تاریخ 14 بهمن 1400  

دروازه بان: ناصر حجازی (138 رای)
خط دفاعی: مهدی مهدوی کیا (127 رای)، پرویز قلیچ خانی (171 رای)، محمد پنجعلی (82 رای)، مجتبی محرمی (123 رای)
خط میانی: کریم باقری (142 رای)، علی پروین (143 رای)، ناصر محمدخانی (69 رای)، علی کریمی (169 رای)
مهاجم ها: حسن روشن (102 رای)، علی دایی (215 رای)

نفرات دوم ترکیب تیم منتخب: عابدزاده (81)، آشتیانی (51)، سیدجلال حسینی (62)، نصرالله عبداللهی (29)، آندرانیک اسکندریان (64)، جواد نکونام (26)، سیروس قایقران (23)، مجید نامجومطلق (56)، ایرج دانایی فرد (32)، ابراهیم قاسمپور (52)، خداداد عزیزی (42)

برترین بازیکنان: علی دایی (336 امتیاز)، پرویز قلیچ خانی (324 امتیاز)، علی پروین (153 امتیاز)
مربیان برتر: حشمت مهاجرانی (105 رای)، رایکوف (73 رای)
داور قرن: علیرضا فغانی (148 رای)
برترین تیم قرن: تیم ملی ایران در سال 1998 (84 رای)
برترین ورزشکاران قرن: جهان پهلوان تختی (381 امتیاز)، محمد نصیری (215 امتیاز)، عبدالله موحد (172 امتیاز)

شما مخاطبان عزیز رسانه طرفداری می توانید 5 برنامه تیم منتخب و برترین های قرن که در طول هفته پخش شد را در لینک های زیر تماشا کنید.

برترین های قرن با علی موسوی: با عابدزاده هم همبازی بودم و هم رقیب، واقعا استثنایی بود برترین های قرن با فرهاد اشراقی: سید جلال با هر تیمی بوده کمترین گل را خورده است برترین های قرن با بهروز رهبری فرد: همه مهاجمان از علی انصاریان می ترسیدند برترین های قرن با مسعود معینی: هوشمندی و سرعت آندرانیک اسکندریان بالاتر از محرمی بود برترین های قرن با محمد مایلی کهن: دایی و محمدخانی، لایق ترین انتخاب خط حمله هستند

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رده بندی جدید فیفا | ایران همچنان در قله آسیا دلخوری علیرضا بیرانوند از افشین پیروانی استیون جرارد: کسی که از بازی کوتینیو لذت نبرد باید فوتبال تماشا کردن را کنار بگذارد بازماندگان سوپرلیگ اروپا به دنبال برگزاری تور پیش فصل در آمریکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب و برترین های قرن برترین های قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، ساکنان اطراف استادیوم مِوا آره‌نا در شهر ‏ماینتس امروز ناگهان با هجوم تعداد زیادی آمبولانس و ماشین ‏پلیس مواجه شدند. ‏

محله اطراف استادیوم تخلیه شد چرا که یک بمب عمل‌نکرده از ‏دوران جنگ جهانی دوم در فاصله کوتاهی از استادیوم ماینتس کشف ‏شده بود. استادیوم خانگی ماینتس در حال بازسازی است و در جریان ‏عملیات ساختمانی کارگران در حال حفاری با این بمب مواجه شده ‏بودند. ‏

رسانه‌های آلمان اعلام کردند بمب پیدا شده یک بمب با سر جنگی ‌‏500 کیلوگرمی است که از هواپیمایی آمریکایی پرتاب شده است. در ‏صورت انفجار ناگهانی این بمب خسارت قابل توجهی ایجاد می‌شد. ‏گفته می‌شود قرار است این بمب عمل نکرده فردا توسط پلیس در ‏شرایط بی‌خطر خنثی شود.

با توجه به اینکه ماینتس یکشنبه باید در این استادیوم به مصاف ‏کلن برود به نظر می‌رسید که این خبر شاید باعث تعویق مسابقه ‏بشود. ولی رسانه‌های آلمان اعلام کردند خطر برطرف شده و بازی ‏ماینتس و کلن در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا طبق برنامه انجام ‏خواهد شد. ‏

ماینتس در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و ‏تنها به لطف تفاضل گل از منطقه خطر سقوط گریخته است. کلن با ‌‏22 امتیاز و تفاضل گل منفی 30 در رتبه هفدهم جدول و ماینتس با ‌‏27 امتیاز و تفاضل گل منفی 17 در رتبه پانزدهم قرار دارد. ماینتس ‏برای فرار از وضعیت بغرنج خود به پیروزی مقابل کلن نیاز مبرم دارد. ‏

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور