Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مسابقات شنا دختران به مناسبت گرامیداشت دهه‌ فجر در رده‌ی سنی ۷ تا ۲۰ سال به میزبانی شهرستان گیلان‌غرب با حضور تیم‌های سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، برگزار شد و در پایان به نفرات برتر حکم اهدا شد.

به گفته «سمیه پرواز» مربی شنا؛ این مسابقات در چهار ماده‌ کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه برگزار شد و هر شناگر مجاز به شرکت در ۲ ماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات در تیم شهرستان گیلان‌غرب؛ آیلین پرن در کرال سینه مقام اول و در قورباغه مقام اول، فاطیما پرویز در قورباغه مقام اول و کرال سینه مقام دوم، آسو سهامی در کرال سینه مقام اول و کرال پشت مقام دوم، 
سمن اردشیری در کرال سینه و قورباغه مقام سوم، طهورا سروش در کرال سینه مقام دوم و کرال پشت مقام سوم و آرمیتا نظام‌خواه در کرال سینه مقام دوم را کسب کردند.

برای تیم شهرستان سرپل‌ذهاب نیز درسا صید مرادی در کرال سینه و قورباغه مقام اول، ثمر کاکاپور در کرال سینه و پروانه مقام اول، روژانو غلامی در کرال سینه و قورباغه مقام دوم، آریسا کرمی در کرال سینه و پروانه مقام اول، 
مهسا نجفی در کرال پشت مقام اول و در کرال سینه مقام دوم و فاطیما امینی در قورباغه مقام دوم و در کرال سینه مقام سوم را کسب کردند.

برگزاری فینال فوتسال بازنشستگان در کرمانشاه

مسابقات فینال فوتسال بازنشستگان بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر صندوق بازنشستگی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و برخی از مسئولین محترم دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه در سالن ورزشی اداره‌کل حمل و نقل جاده ای برگزار گردید.

این مسابقات از یازدهم لغایت بیستم  بهمن ماه با حضور هفت تیم از بازنشستگان کشوری،لشگری و تامین اجتماعی ادامه داشت.

در این مسابقات بازنشستگان تیم فوتسال بازنشستگان آموزش و پرورش مقام اول، تیم بازنشستگان راه و شهرسازی مقام دوم و تیم صنعت آب و برق مقام سوم را کسب کردند و به این برندگان جوایزی اهدا گردید.

همچنین در این مسابقات کاپ اخلاق به تیم فوتسال بازنشستگان تامین اجتماعی اهدا شد.

برگزاری مسابقات تیراندازی در کرمانشاه

در مسابقات تیراندازی قهرمانی استان در ۲ رشته سالنی تفنگ و تپانچه که بمناسبت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۳۲ تیرانداز باهمکاری انجمن تیراندازی کارگری و به میزبانی هیأت تیراندازی استان برگزار شد.

در این رقابت ها به ترتیب در رشته تفنگ؛ هستی اقبالی فر اول، حدیث خسروی مقام دوم و محمدسعید امیری عنوان سوم را از آن خود کردند.

در رشته تپانچه نیز عبدالرضا خالوان اول شد، عنوان دوم به علی دریاتبار رسید و پرهام نوذری نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در رشته تفنگ ( معلولین) نیز  نوید شکری و زهیر خانجانی که شرکت کرده بودند نیز تقدیر و جوایزی اهدا شد،

برچسب‌ها گیلانغرب دوومیدانی کرمانشاه بانوان شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب دوومیدانی کرمانشاه گیلانغرب دوومیدانی کرمانشاه بانوان شنا فوتسال بازنشستگان قورباغه مقام کرال سینه مقام اول مقام دوم مقام سوم کرال پشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج

کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایسنا، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

تاج، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون در این جلسه گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت های جام ملت های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم های قوی که داشتند تبریک می گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: جام ملت های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه‌دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سمینارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک فدراسیون های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقاء دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم.

در این جلسه پیرامون رقابت های جام ملت های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به  آماده سازی تیم ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس