Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:46:53 GMT

بازگشت رنگ قرمز نتیجه واکسن‌گریزی و عادی‌انگاری

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۷۱۵

بازگشت رنگ قرمز نتیجه واکسن‌گریزی و عادی‌انگاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: براساس آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی در سامانه ماسک وزارت بهداشت، هم اکنون ۱۴ شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکا، جویبار، سوادکوه، آمل، محمودآباد، فریدونکنار، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان‌های ساری، قائمشهر، بابلسر، بابل و نور در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این نقشه رنگ‌بندی کرونایی تنها بر اساس روند بستری است گفت: شهرستان‌های میاندورود، سوادکوه شمالی و سیمرغ در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

اویس با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌ها در مازندران وضعیت مناسبی نداشته و زیر ۵۷ درصد است گفت: ۴۶.۵ درصد از مردم مازندران تاکنون نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که این امار باید تا به حال ۷۰ درصدد می‌بود.

معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران افزود: بازگشت رنگ قرمز کرونایی به استان نتیجه واکسن گریزی و همچنین عادی انگاری است که در صورت ادامه این روند احتمال دارد مازندران یکپارچه قرمز شود و محدودیت‌های کرونایی نیز افزایش یابد.

اویس، از مردم خواست برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کرده و شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در استان موجود است ادامه داد: گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال استان می‌توانند به همراه والدین خود با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، با واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک نسبت به کووید ۱۹ واکسینه شوند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به علت شرایط خاص کرونایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز استان به صورت خودرویی و موتوری و در شهر‌های دیگر با وضعیت، زرد و نارنجی راهپیمایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بصورت پیاده روی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس

کلیدواژه: رنگ بندی پیک ششم رنگ قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏