Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، صادق خلیلیان پنجشنبه شب در این پیام خطاب به مردم غیور و شهید پرور استان بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن ماه یادآور حماسه اتحاد و همبستگی شیرزنان و دلیرمردانی است که ندای رهبر خویش را لبیک گفته و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سردادند و با خون خویش نهال سبز انقلاب را آبیاری و بزرگترین حماسه تاریخ ایران اسلامی یعنی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تبریک چهل و سومین بهار پربرکت جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از تمام آحاد مردم عزیز خوزستان دعوت کرد که همچون گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع کرونا با حضور پرشور خویش در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی خویش را به دنیا نشان دهند و با آرمان های امام راحل و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید میثاق نمایند.

بر اساس این گزارش مدیران دستگاه های مختلف و فرمانداران نیز در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها خوزستان صادق خلیلیان راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان صادق خلیلیان راهپیمایی ۲۲ بهمن خوزستان صادق خلیلیان راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی