Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@12:45:20 GMT

فوت کارگر جوان در پی ریزش چاه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۹۰۱۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١١:۵۶ روز جاری یک مورد حادثه تخریب چاه و گرفتار شدن فرد داخل آن به آدرس میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند، ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند در کنار خیابان چندین حلقه چاه کنار هم و با فاصله های مشخص حفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حلقه های چاه کاربری انتقال و هدایت فاضلاب تولید شده را داشتند. این چاه ها معمولا به عمق شش متر بودند و انتهای شش متری همه آن ها به تونلی منتهی می شد که محل انتقال فاضلاب ها بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زمانی که کارگران در حال کار بودند حد فاصل بین دو چاه که حدودا ٢٠ متر بود، به یکباره دچار ریزش می شود. البته تعدادی از کارگران توانسته بودند در لحظات اولیه خارج شوند اما به گفته افراد حاضر در محل یک نفر از کارگران در زیر حجم زیادی از خاک گرفتار می شود. سایر کارگران می گویند که او جوانی حدودا ٢٠ ساله است.

ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه موقعیت دقیق این فرد مشخص نیست و خاک هم سست است، آتش نشانان با حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران، یک چاه دیگر حفر کردند و مشغول ادامه عملیات هستند تا به این فرد دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تا حوالی ساعت ١٩ روز جاری همچنان عملیات ادامه دارد. فکر میکنیم که به محل حدودی که فرد در آن مفقود شده است نزدیک شده باشیم اما آوار پیچیده است و اطلاعاتی در خصوص شرایط جسمی وی نداریم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران لحظاتی پیش در خصوص پایان عملیات و خارج کردن این کارگر اظهار کرد: لحظاتی قبل جوان ۱۹ ساله افغان از زیر حجم زیاد خاک خارج و توسط عوامل اورژانس فوت وی تایید شد.

منبع: ایلنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سازمان آتش نشانی شهرداری تهران فوت تهران حادثه جلال ملکی ریزش چاه مرگ کارگر کارگر جوان میدان بهاران تهران اخبار مرتبط حریق گسترده در خیابان پاسدار گمنام تهران علت مشاهده دود در خیابان جمهوری اعلام شد آتش سوزی در پاساژ علاءالدین / کسبه حریق را اطفاء کردند جزئیات تخریب یک ساختمان ۳طبقه در تهران جان باختن یک کارگر در گیشا سقوط کودک به داخل درز انقطاع ساختمان ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ترامپ و کیم هنوز در ارتباطند احیای برجام تمامی منطقه را به خطر خواهد انداخت نگاهی به قتل‌ های ناموسی در ایران تجارت ۴۱ میلیارد دلاری ایران با همسایگان برنامه‌های اپل برای دستگاه واقعیت ترکیبی فاش شد آخرین نسخه بتا اندروید ۱۲L منتشر شد خطر بدخوابی برای قلب انسان بارش باران در سواحل دریای خزر و دامنه های البرز توییت مذاکره‌کننده ارشد روسیه بعد از دیدار با باقری پرونده‌ های کثیرالشاکی شناسنامه‌ دار شوند سعید جلیلی به دنبال چیست؟ دستور ویژه اژه‌ ای برای یک زندانی ساعت خواب چگونه بر اشتها تاثیر می‌ گذارد؟ هاچ بک ژاپنی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) مسیرهای خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم آزرا ۳ میلیاردی شد + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) ۴۰ ماهواره استارلینک نابود شدند نگرانی ناسا نسبت به افزایش فعالیت‌های اسپیس ایکس هشدار به کشاورزان درباره هجوم ملخ‌ های صحرایی و مهاجر حجم تبادل تجاری در برخی حوزه‌ها ۲.۸ دهم برابر شده است پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۳ بهمن / وقت خرید طلا است؟ بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی اصفهان خوابیدن فک های فیلی + فیلم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ۶ ماه محروم شد تخصیص ۲۰ هزار تن شکر به زنبورداران کشور خرید مسکن حمایتی به صرفه است؟ کاهش سرعت اینترنت عمدی است؟ پیش بینی قیمت دلار برای ۲۳بهمن / حرکت خلاف جهت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی موافقت رهبر انقلاب با عفو ۳۳۸۸ نفر از محکومان آیین آغاز بهره برداری از سه پروژه ذوب آهن اصفهان در حوزه های محیط زیست و مسئولیت اجتماعی زندگی نامزد رونالدو؛ از حقوق ۲۵۰ پوندی تا ۳۴ میلیون فالوئر! ارزش سهام عدالت چرا افت کرد؟ اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان در پی دستور رییسی سیمرغی که پَر پَر شد اجاره خانه در کامرانیه چقدر است؟ رایزنی بایدن با سران ناتو و اتحادیه اروپا در موضوع اوکراین ۲۰ درصد از مبتلایان اومیکرون کودکان هستند باقری اختیار تام و تمام برای اعلام نتیجه مذاکرات دارد پشت پرده اجسام نورانی که در آسمان پورتوریکو مشاهده شدند مذاکره باقری با اولیانوف جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار اعلام شد رکورد ۴۰ ساله تورم در آمریکا شکسته شد عرضه فرآورده های نفتی الکترونیکی می شود برگزاری نشست کشورهای عضو اکو اواسط اسفند خواهد بود هزینه سفر به قونیه، شهر عشق و عرفان چقدر است؟ + جدول دعوت رییسی از مردم برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور لاوروف اطمینان داده که روسیه قصد حمله به اوکراین را ندارد هیچگاه مخالف رسانه‌ ای شدن طرح صیانت نبوده‌ ام ۴ عامل اصلی گرانی گوشت در بازار بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران فوت تهران حادثه جلال ملکی ریزش چاه مرگ کارگر کارگر جوان میدان بهاران تهران سازمان آتش نشانی شهرداری تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: آموزش‌ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی  آموزش ایمنی و آتش نشانی می‌پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک الویت ویژه است.

وی افزود: روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی، دروس ارائه شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی