Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم در آئین افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی گفت: از مجموعه آب و فاضلاب استان برای به ثمر رساندن این پروژه تشکر کرده و باید برای رفع مشکلات استان تلاش جدی کرد.

 در حال حاضر در اسلام آباد غرب ۱۱ پروژه در دست اقدام است که چهار پروژه آن شروع به کار کرده و پنج هزار خانواده و ۲۲ هزار جمعیت از نعمت الهی آب بهره خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نکته قابل اهمیت این است که باید این نعمت الهی را فرآیند سازی کرده و با الگوی درست مصرف برای استفاده به فکر آیندگان باشیم تا نسل‌های آینده بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

امیری مقدم در رابطه با سهم شهرستان اسلام آباد در استان کرمانشاه، گفت: به سهم این شهرستان باید توجه کرد به نحوی که اعتبارات لازم در لایحه بودجه پیگیری شود تا بتوان در این حوزه جهش خوبی صورت گیرد.

 برای رفع مشکلات آبی باید با مدیرکل آب و فاضلاب استان همکاری‌های لازم را داشته تا مشکلات به وجود آمده را برطرف کرده و نعمت استفاده از آب همگانی شود.

عنوان مدیرکل، استاندار، فرماندهی و هر عنوان مسئولیت پذیر هنگامی ارزشمند خواهد بود که خدمت‌گزاری مردم را به همراه خواهد داشت در غیر این صورت فقط این عنوان را یدک خواهیم کشید.

معضل بیکاری ۵۰ سال در استان بوده و نمی‌توان گفت این مشکل به زودی حل خواهد شد ولی با تلاش، پشتکار، اشتغال‌زایی، سرمایه گذاری و توسعه به سمت حل مشکل رفت.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار آب و فاضلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است