Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز با فعالیت سامانه بارشی در منطقه، آسمان استان ابری شده و از حوالی ظهر امروز (پنجشنبه ۲۱ بهمن) بارش باران و برف در مناطقی از استان آغاز شده است.

بارش در مناطق شمالی و شهرستان‌های نمین و اردبیل به صورت رگبار باران و در نوار غربی و جنوب استان به شکل باران و برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف و باران در برخی مناطق استان

از اواخر وقت امروز با شمالی شدن وزش بادها، ضمن مه‌آلود شدن آسمان، دمای هوا نیز کاهش یافته و بارش برف در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی استان به‌ویژه دامنه‌های سبلان و شهرستان خلخال گسترش می‌یابد.

 فردا جمعه (مصادف با ۲۲ بهمن) علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا، آسمان استان ابری و مه‌آلود بوده؛ در شمال استان بارش باران و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف با شدت و ضعف ادامه می‌یابد و اوج بارش‌ها تا عصر فردا انتظار می‌رود.

با خروج این سامانه بارشی از قبل از ظهر شنبه به تدریج از میزان ابرناکی کاسته شده و جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می‌گردد، اما هوای سرد و یخبندان به‌ویژه در ساعات شبانه تا اواسط هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی اردبیل هوای 22 بهمن برف بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می‌گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم