Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان  گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای "کرمبل بخشی" از توابع شهرستان دشتیاری در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و دهیاری ساخته شده است.

ادهم کردزابلی می گوید: این پروژه ورزشی در زمینی با زیربنای یک هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال ۱۳۹۸ آغاز شده است که امروز شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در قالب ۲۱۰ خانوار و حدود چهار روستا از این پروژه ورزشی بهره مند می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای چنین طرحهایی فرصت مناسبی را برای فوتبال دوستان در سطح روستاهای محروم و مرزی نظیر دشتیاری فراهم می کند تا بتوانند مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

او همچنین به افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال گل بزرگ شهر پیشین از توابع راسک  گفت: امروز با تکمیل و بهره برداری این پروژه ورزشی به میمنت دهه مبارک فجر شاهد تحقق آرزوی دیرینه ورزشکاران و جوانان ورزش دوست شهر پیشین بودیم.

کرد گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال گل بزرگ شهر پیشین در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان و شهرداری در فضایی با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده بالغ بر چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در سال ۱۳۹۸ آغاز و هم اینک افتتاح و بهره برداری شد.

به گفته او  با افتتاح این پروژه جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر در قالب ۶۰۰ خانوار و حدود ۱۱ روستا از مزایای آن بهره‌مند شدند و فرصت مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها و برگزاری رقابت های ورزشی فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شهر نگور از مرکز شهرستان دشتیاری از دیگر پروژه ها است که امروز افتتاح و بهره برداری شد.

کرد گفت:پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر نگور بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و شهرداری نگور در فضای با زیربنای هزار و ۳۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در مدت ۲ سال ساخته و تکمیل شده است  با افتتاح این زمین چمن مصنوعی جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در قالب ۲۵۰ خانوار و حدود پنج روستا بهره‌مند خواهند شد.

او گفت: در دهه مبارک فجر بیش از ۲۹ پروژه عمرانی حوزه ورزش و جوانان در سراسر استان سیستان و بلوچستان در حال افتتاح است.

او  از حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت، شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی وزارت، معین الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه تشیع و تسنن، فرماندار، اعضای شورای اداری، بخشدار، مسوولان، معتمدان، ریش سفیدان و ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر1400 وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد