Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های یوونتوس و ساسولو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بیانکونری ها موفق شدند در خانه با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری برای صعود کار سختی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل دقیقه سه پائولو دیبالا این ذهنیت را به وجود آورد که تورینی ها به راحتی مجوز صعود می گیرند اما شاگردان آلسیو دیونیسی خیلی زود به گل میزبان واکنش نشان دادند. حمد جونیور ترائوره در دقیقه ۲۴ گل تساوی را وارد دروازه ماتیا پرین کرد.

این بازی دیگر گلی نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۸ روآن، بازیکن تیم ساسولو که در سمت راست خط دفاعی بازی می کرد به اشتباه دروازه خودی را گشود تا یوونتوس به سختی راهی مرحله بعدی شود و حریف فیورنتینا شود.

این مسابقه که در ورزشگاه آرتمیو فرانکی(استادیوم اختصاصی باشگاه فیورنتینا) به انجام می رسد می تواند یک تقابل جذاب، هیجان انگیز و پرحادثه بین هواداران عصبانی ویولا و دوشان ولاهوویچ باشد. بازیکنی که به تازگی فلورانس را ترک کرد و به تیمی پیوست که فیورنتینایی ها از آن دل خوشی ندارند.

فیورنتینا پیش از این بازی با نتیجه سه بر ۲ از سد میزبانش آتالانتا گذشت. تیم های میلانی اینتر و آث میلان نیز دیگر بازی دور نیمه پایانی کوپا ایتالیا را به انجام خواهند رساند.

برچسب‌ها یوونتوس ساسولو پائولو دیبالا ماسیمیلیانو آلگری فیورنتینا ایتالیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوونتوس ساسولو پائولو دیبالا یوونتوس ساسولو پائولو دیبالا ماسیمیلیانو آلگری فیورنتینا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت