Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا مدعی حفظ ارتباط با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از ترک کاخ سفید است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ترامپ در گفتگو با نزدیکان خود گفته است از زمان ترک کاخ سفید کماکان با کیم جونگ اون در ارتباط است. مگی هابرمن، گزارشگر روزنامه نیویورک تایمز در گفتگو با سی ان ان گفت: ”همان طور که می‌دانیم وی تعلق خاطری به این ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

“ قرار است این مطلب در کتاب جدید وی درباره ترامپ با عنوان ”مرد اعتماد به نفس“ منتشر شود.

ترامپ در سال ۲۰۱۸ میلادی علنا عنوان کرد بعد از رد و بدل کردن چند نامه ”عاشق کیم شده“، اما دو دیدار با رهبر کره شمالی با هدف عاری سازی هسته‌ای شبه جزیره کره نتوانست مانع آزمایش موشکی کره شمالی شود.

هابرمان می گوید: ادعا‌های ترامپ را نمی‌توان راستی آزمایی کرد و نمی‌تواند درست باشد. آنچه او می‌گوید و آنچه واقعا اتفاق می‌افتد همیشه با هم هماهنگی ندارد، اما وی به افرادی گفته کماکان نوعی نامه نگاری یا مباحثه با کیم جونگ اون را حفظ کرده است. “

این گزارشگر افزود ترامپ تنها رهبر خارجی است که گفته کماکان با رهبر کره شمالی در ارتباط است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی دونالد ترامپ رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد