Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - کریس مورفی، سناتور ارشد آمریکایی به شکست سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران اذعان کرد. 

بر این اساس، مورفی در یادداشتی برای مجله تایم نوشت: ما شاهد شکست سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران هستیم و این مسئله چاره ای جز توافق دولت بایدن با تهران باقی نمی گذارد. 

این سناتور آمریکایی با اشاره به بدعهدی های واشنگتن در قبال ایران، تاکید کرد: علی رغم اینکه ایران به تعهداتش ذیل توافق هسته ای پایبند بود اما ترامپ برخلاف توصیه مشاورانش از این توافق خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شاهد عدم تمایل تهران برای بازگشت به میز مذاکره در دوره بایدن به دلیل زیر میز زدن ترامپ بودیم. 

مورفی در ادامه خواستار احیای فوری توافق هسته ای شده و می افزاید: ادامه سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران دیوانگی است. هم اینک زمان آن رسیده است که تیم مذاکره کننده بایدن امتیازهای هوشمندانه ای را به تهران برای احیای مجدد برجام بدهد. 

این قانونگذار آمریکایی با اشاره به تلاش جمهوریخواهان برای جلوگیری از هر گونه توافق احتمالی با ایران تصریح کرد: هستند کسانی که همچنان بر ادامه تحریم های دولت ترامپ علیه ایران تاکید دارند. به این افراد باید خاطر نشان کرد آمریکا هیچ سودی از تحریم های تهران به دست نیاورده است. حقیقت این است که تحریم های ترامپ کاملا بی اثر بوده است.

گفتنی است گرچه آمریکا می کوشد دولت ترامپ را مسئول وضع موجود معرفی کند، اما واقعیت آن است که دولت بایدن همچنان از سیاست فشار حداکثری دولت پیشین این کشور علیه ایران استفاده می کند. شواهد نشان می دهد حتی باراک اوباما، رییس جمهور دموکرات آمریکا علی رغم شعارهای خود مانع از اجرای تعهدات کامل در قبال تهران شد و نقض برجام از همان دوره اوباما شروع شد. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام کریس مورفی سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی