Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی آقایی، عکاس و مدیر فرهنگی، که در دیدار روز چهارشنبه 20 بهمن آیت الله رییسی از موزه هنرهای معاصر و نمایشگاه آینه در آینه که بخش جنبی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است، حضور داشت، با بیان اینکه نفس این حرکت بسیار خوب بود، گفت: به ندرت پیش آمده است که رئیس‌جمهوری با هنرمندان دیدار کند، به ویژه با هنرمندان تجسمی که بیشترین تعداد را دارند و بیشترین مصرف آثار آنها در سطح جامعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتاً این جلسه نمادین و سمبلیک بود تا توجه دولت را به این حوزه نشان دهد و این مسئله بسیار ارزشمند است و جای تشکر از وزیر فرهنگ و معاونت امور هنری دارد. دیدار رییس جمهور از موزه هنرهای معاصر و گفتگو با هنرمندان این عرصه حرکتی نمادین است تا نشان دهد که دولت بیشترین توجه را به حوزه هنرهای تجسمی دارد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجتبی آقایی، عکاس و مدیر فرهنگی، که در دیدار روز چهارشنبه 20 بهمن آیت الله رییسی از موزه هنرهای معاصر و نمایشگاه آینه در آینه که بخش جنبی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است، حضور داشت، با بیان اینکه نفس این حرکت بسیار خوب بود، گفت: به ندرت پیش آمده است که رئیس‌جمهوری با هنرمندان دیدار کند، به ویژه با هنرمندان تجسمی که بیشترین تعداد را دارند و بیشترین مصرف آثار آنها در سطح جامعه وجود دارد. طبیعتاً این جلسه نمادین و سمبلیک بود تا توجه دولت را به این حوزه نشان دهد و این مسئله بسیار ارزشمند است و جای تشکر از وزیر فرهنگ و معاونت امور هنری دارد.

آقایی افزود: با توجه به فرصت کوتاهی که وجود داشت امکان مطرح کردن دغدغه‌های زیادی نبود و صحبت‌هایی که توسط هنرمندان در این جلسه مطرح شد نیز بیشتر صنفی بود. اما همان‌طور که رئیس‌جمهور اشاره کردند؛ پس از این جلسه باید وزیر ارشاد و معاونت هنری پیگیری کنند و از هنرمندان دعوت شود تا نظرات و پیشنهادها خود را مطرح کنند و برنامه‌های کاربردی و اجرایی تدوین شود. در زمینه اقتصاد هنر موضوعی که سال‌هاست بر زمین مانده است مسئله اختصاص نیم درصد بودجه برای خرید آثار هنری است و اگر این موضوع محقق شود و دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای آن باشند تحول بزرگی در اقتصاد هنر رخ می‌دهد.

گفتنی است روز چهارشنبه 20 بهمن آیت الله رییسی، از موزه هنرهای معاصر دیدار و با هنرمندان هنرهای تجسمی گفتگو کرد.  

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رییس جمهور موزه هنرهای تجسمی هنرهای معاصر مجتبی آقایی مدیر فرهنگی موزه هنرهای معاصر هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد