Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: کسانی که در امنیت مردم اخلال ایجاد کرده‌اند را از استان تبعید خواهیم کرد. چون افراد قانون‌شکنی که آسایش و امنیت مردم را تهدید می‌کنند، لیاقت زندگی در استان قزوین را ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی شعبانی شامگاه پنجشنبه در دیدار مردمی با اهالی بخش خرمدشت تاکستان که برای بررسی حوادث خشن و ناامنی در این بخش انجام شد، تأمین آسایش و امنیت مردم را یکی از مصادیق احیای حقوق عامه دانست و اظهار داشت: بنابراین یکی از وظایف مهم قوه قضائیه مبارزه با تخلفات امنیتی و کنترل جرائم خشن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه بیشتر به حوزه‌های قضایی کوچک در مناطقی مانند خرمدشت گفت: متأسفانه در این بخش عده‌ای از افراد با سوءاستفاده از شرایط امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند که طبیعتاً برخورد ما با چنین قانون‌شکنانی سخت خواهد بود و بدون شک به آنها اجازه نخواهیم کرد که به ایجاد ناامنی برای زندگی مردم ادامه دهند.

شعبانی با بیان اینکه مخلان نظم و امنیت فقط زندگی خود را سخت‌تر می‌کنند، اضافه کرد: همان‌گونه که این افراد برای مردم ناامنی درست می‌کنند، ما هم فضا را برای اعمال شنیع آنها ناامن می‌کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که در امنیت مردم اخلال ایجاد کرده‌اند را از استان تبعید خواهیم کرد. چون افراد قانون‌شکنی که آسایش و امنیت مردم را تهدید می‌کنند، لیاقت زندگی در استان قزوین را ندارند.

بستگان افراد شرور برای کنترل آنها بیشتر همت کنند

رئیس کل دادگستری قزوین در بخش دیگری از سخنانش با ذکر اینکه قانون برای افراد شرور مجازات تکمیلی در نظر گرفته است، گفت: بری حفظ آرامش و امنیت مردم در مواقع ضروری چنین افرادی را از استان اخراج خواهیم کرد و این برخورد سخت را در عمل هم نشان خواهیم داد.

شعبانی همچنین خطاب به آشنایان و بستگان افراد شرور افزود: از شما می‌خواهیم که برای کنترل چنین افرادی بیشتر همت کنید؛ چون اگر کار به مجازات تکمیلی مثل تبعید و شلاق بکشد، قطعاً آبرو و حیثیت چنین افرادی خواهد رفت و زندگی برای آنها در اجتماع سخت خواهد شد.

کاهش جرایم خشن و سرقت‌های به عنف در قزویندادستان قزوین: مشکلات اقتصادی جرائم خشن را افزایش داده است ‌دادستان قزوین: برخورد سخت‌گیرانه با مجرمان خشن را در دستور کار داریم

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان با همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود پای کار ایجاد امنیت در جامعه است و بدون شک اگر کسی بخواهد برای این امنیت مشکل ایجاد کند، در اصل زندگی خود را از بین برده است و آینده خوبی برای او متصور نیستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین قوه قضائیه استانداری قزوین قوه قضائیه امنیت مردم امنیت مردم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد

روزنامه کیهان نوشت: درحالی‌که این روز‌ها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه (گلریزان) و متولیان آن است.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم