Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:06:17 GMT

چهار شهرستان لرستان فاقد فیبرنوری هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۹۸۷۰

چهار شهرستان لرستان فاقد فیبرنوری هستند

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: چهار شهرستان استان فاقد فیبرنوری هستند.

نبی‌اله شمسی فر در مراسم بهره‌برداری از پروژه FTTC مخابرات پلدختر که ۲۰ بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز کل پلدختر به کافوهای نوری پیشرفته مجهز شده‌اند که جدیدترین تکنولوژی روز در حوزه ارتباطات ثابت است.

وی تصریح کرد: متأسفانه یکی از ضعف‌های ما در استان نداشتن بستر فیبرنوری برای چهار شهرستان دوره چگنی، کوهدشت، رومشکان و پلدختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: به‌صورت ویژه به پلدختر نگاه شده و در حال حاضر از سه مسیر فیبرنوری برای شهرستان در حال احداث است.

شمسی فر اضافه کرد: هر وقت فیبرنوری قدیمی قطع می‌شود ارتباطات ما در پلدختر دچار اختلال می‌شود اما بعد از سیل ۹۸ ارتباط رادیویی پلدختر با استان برقرار شده و برای ارتباط تلفن ثابت مشکلی پیش نمی‌آید.

وی بیان کرد: پروژه دیگری که در استان حائز اهمیت است پروژه اتصال پلدختر به معمولان و ویسیان بوده که مسیر صعب‌العبوری است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر بوده و حدود ۱۴ میلیارد برای آن هزینه خواهد شد و به قرارگاه خاتم واگذار شده است.

شمسی فر عنوان کرد: پروژه‌های دیگر در پلدختر در دست اقدام است و در مسکن مهر شهرستان کار تلفن ثابت آن اتمام شده و بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر سه پروژه مخابراتی تلفن همراه در پلدختر با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال و پروژه FTTC مخابرات با اعتباری بالغ‌بر ۱۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها معمولان فیبر نوری لرستان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است