Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - پیام مجیدی گفت:همزمان با ایام دهه مبارک فجر ششمین واحد اقامتگاه بومگردی روستای تاریخی دولاب، با حضور فرماندار شهرستان سنندج، بخشدار سیروان و جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی روستا افتتاح شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج،گفت:در اقامتگاه بومگردی ژیوان مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی هزینه و برای ۳ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او:در حال حاضر بیش از ۲۰ واحد اقامتگاه بومگردی فعال در شهرستان سنندج وجود دارد، که ۱۵ واحد آن در بخش سیروان است.

مجیدی می گوید:بافت پلکانی روستا، وجود آب‌وهوای معتدل و کوهستانی و همچنین چشمه‌های دائمی فراوان و... از جمله جاذبه‌های طبیعی و دیدنی دولاب به‌شمار می‌آید.

روستای دولاب در ۴۰ کیلومتری جنوب شهر سنندج در دامنه کوه معروف «اوالان» ما بین شهر سنندج و کامیاران، از توابع بخش سیروان، منطقه هورامان ژاورود شرقی واقع شده.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح اقامتگاه بوم گردی اقامتگاه بومگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند