Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز آغاز رسمی جشنواره موسیقی فجر است؛ هرچند که از دو روز پیش این رویداد فرهنگی هنری با اجرای کنسرت های پاپ آغاز شده بود.

در دو روز گذشته علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی و ماکان‌بند روی صحنه رفتند. 

حالا امروز، اجرا‌هایی در ژانر‌های ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی برگزار می‌شود که جزئیات آن را در ادامه می خوانید:

تالار وحدت:

سانس اول ۱۸:۳۰ اجرای ارکستر صداوسیما با رهبری آرش امینی و صدای امیرحسین سمیعی (ویژه شهید سردار قاسم سلیمانی) و سانس دوم ۲۱:۳۰ ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان و همراهی پدرام فریوسفی به عنوان سولیست ویولن به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار رودکی:

سانس اول ۱۸:۳۰ گروه «مانا» با اجرای سیاوش، ولی پور و مجتبی عسگری و سانس دوم ۲۱:۳۰ گروه «نکیسا» با اجرای نوشین پاسدار و حسین علیشاپور همراه است.

فرهنگسرای ارسباران:

سانس اول ۱۸:۳۰ گروه افغان قوالی نجم الدین به همراه جواد تابش و آصف حبیبی و سانس دوم ۲۱:۳۰ اجرا‌های نواحی حیدر کاکی (کرمانشاه)، یوسف باجلاوند (لرستان) و گروه «سار» با اجرای امیر تنگسیری و حجت شیروی (آبادان) به روی صحنه می‌روند.

سالن دهلوی:

شب یوسف فروتن با اجرای امیر شریفی ساعت ۲۱:۳۰

سالن نیاوران:

سانس ۱۸:۳۰ ستاره قطبی و بهار ایلچی و سانس ۲۱:۳۰ گروه «نهال» به سرپرستی لیلا نجفی به روی صحنه می‌روند.

میلاد نمایشگاه:

علی یاسینی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه می‌رود.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی فجر روی صحنه ۳۰ گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی عیسی قلی پور افتخارات زیادی در جشنواره¬های داخلی و خارجی کسب کرد ه از جمله حضور و اجرا در جشنواره موسیقی فجر، جشنواره پیران چنگی و ده¬ها جشنواره ملی، منطقه¬ای، استانی و شهرستانی و همچنین داوری در چندین جشنواره از جمله فعالیت‌های این استاد موسیقی مقامی بود.
استاندار خراسان شمالی، مدیرکل صدا و سیمای استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، درگذشت این هنرمند موسیقی مقامی استان را به خانواده ایشان و جامعه هنری استان تسلیت گفتند.
مراسم تشییع پیکر استاد قلی پور فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح از مقابل سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود