Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@06:17:38 GMT

تصادف مرگبار در محور خاش به زاهدان/ ۱۳ کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۹۹۸۲

تصادف مرگبار در محور خاش به زاهدان/ ۱۳ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

جلال هاشمزهی اظهار داشت: شب گذشته به محض اطلاع رسانی حادثه جاده‌ای محور خاش به زاهدان توسط مرکز ندای امداد، یک تیم چهار نفره از نجاتگران پایگاه شهید امیراعظم زادسر جمعیت هلال احمر شهرستان خاش به همراه ست نجات جهت رهاسازی مصدومین و فوت‌شدگان به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور تیم نجاتگران در محل حادثه ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه شب گذشته عملیات راهسازی مصدومین و فوتشدگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش با بیان اینکه دو ساعت عملیات راهسازی به طول انجامید، گفت: این حادثه در کیلومتر ۴۵ محور خاش به زاهدان (منطقه دجنگ) و در اثر برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ با یک خودروی پراید و یک خودروی ام وی ام رخ داد. متاسفانه این حادثه ۷ نفر از سرنشینان را مصدوم و ۶ نفر دیگر را نیز به کام مرگ کشاند.

وی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی پایگاه امداد و نجات اسکل آباد خاش پس از ارزیابی حادثه، طی عملیاتی دو ساعته راهسازی ۴ نفر از فوت‌شدگان را به اتمام رساندند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش بیان کرد: مصدومین این حادثه جهت دریافت خدمات درمانی و رسیدگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و اجساد متوفیان نیز پس از اتمام عملیات راهسازی تحویل نیروی انتظامی شد.

هاشمزهی افزود: شهروندان در شرایط اضطراری می‌توانند برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف رانندگی زاهدان خاش جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)