Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:38:30 GMT

جلوی انتصابات ضعیف می‌ایستیم/انتقال آب ارس به اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۰۴۸۴

جلوی انتصابات ضعیف می‌ایستیم/انتقال آب ارس به اردبیل

میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هرچند دخالتی در انتصابات ندارم اما مقابل انتصابات ضعیف ایستاده و اجازه نمی‌دهیم با انتصاب مدیران ناتوان و همچنین ابقای برخی مدیران تنبل فرصت خدمت به مردم از بین برود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این مدیران که ناکارآمد هستند در فضای مجازی تبلیغ منفی علیه نمایندگان به راه انداختند تا جلوی تغییر و جابجایی آنها گرفته شود در حالی که در دولت سیزدهم مدیران تنبل و ناکارآمد هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حذف ارز ترجیحی منتفی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به بررسی بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: برای اولین بار نماینده خلخال و کوثر در این کمیسیون حاضر شده و بیش از سه هفته است که ما در ۲۰ تبصره بودجه ۱۴۰۱ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نظری افزود: در ۲۸ روز گذشته از تبصره یک لایحه بودجه که مربوط به فروش نفت است تا تبصره ۲۰ که ثبت حقوق کارکنان در سامانه پاکناست روزانه ۹ ساعت به طور متوسط در جلسات تخصصی و فشرده حاضر شدیم تا در نهایت لایحه در کمیسیون تلفیق به تائید رسید و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

وی بیان کرد: در اسفندماه لایحه وارد صحن علنی خواهد شد و تا اواسط اسفند ماه تکلیف بودجه ۱۴۰۱ مشخص شده و دولت قبل از پایان سال بودجه ۱۴۰۱ را ابلاغ می‌کند تا عملیات اجرایی آن از سال آینده شروع شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس مخالف حذف ارز ترجیحی بودند و از همین روی تبصره ۱۴ و پیشنهاد دولت مبنی بر حذف ارز ترجیحی در مجلس رأی نیاورد و همچنان این ارز برای تأمین کالاهای اساسی تخصیص خواهد یافت.

نظری تصریح کرد: حذف ارز ترجیحی آثار تورمی خسارت باری را به همراه دارد و نمایندگان مجلس در صحن علنی نیز با پیشنهاد ابقای ارز ترجیحی موافقت خواهند کرد.

قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبارات سد کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون در مجس ۱۵۹ مورد نطق داشتم که در هر یک از آنها از حق و حقوق مردم دفاع کرده ام.

نظری در مورد شایعه سازی فضای مجازی و برجسته کردن برخی از خطاهای احتمالی در سخنرانی‌ها خاطرنشان کرد: بنده به اشتباه در یک برنامه سرانه درآمد مردم را عدد اشتباه ذکر کردم که عده‌ای در فضای مجازی با برجسته سازی آن سعی دارند تا افکار عمومی را علیه ما تحریک کنند.

وی گفت: سال ۹۵ فاضلاب خلخال دارای ردیف اعتبار ملی بود که بعد از چند سال این اعتبار حذف شد ولی ما موفق شدیم این ردیف را احیا کرده و ۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فاضلاب خلخال در محلات مختلف دریافت کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضرورت اجرای پایاب سد کوثر را یادآور شد و بیان کرد: با همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ۱۰۸ میلیارد تومان فاینانس بانکی برای این پروژه دریافت کردیم و در کنار آن برای ساختمان سد نیز ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نظری افزود: در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان‌های خلخال و کوثر در جریان سفر رئیس جمهور میرکاظمی ۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داده بود که مراحل جذب و تزریق این اعتبارات در حال انجام است.

وی به پروژه کلور – درام نیز به عنوان بزرگترین پروژه راهسازی در جنوب استان اشاره کرد و گفت: برای این محور مواصلاتی نیز ۲۵.۵ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم تا قطعه اول و دوم آن به شکل کامل اجرا شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۷ برابر سال‌های گذشته ما برای این طرح‌های عمرانی در جنوب استان منابع دریافت کردیم و با همکاری بانک مسکن نیز ۱۰۰ میلیارد تومان فاینانس ۵۶ در نظر گرفته شده است.

نظری خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز خرید دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن به ارزش ۱۱ میلیارد تومان انجام شده تا خدمت رسانی به مراجعین وضعیت مطلوبی پیدا کند.

وی افزود: ۱۲ واحد ساختمان پزشکان و اورژانس مستقل خلخال با تزریق ۸ میلیارد تومان در مرحله انجام است که امیدواریم این خدمات زمینه رضایتمندی اهالی را فراهم کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه عمران روستایی ۲۵ میلیارد تومان منابع تزریق شده تا عمران و آبادانی روستاها از کرندق گرفته تا بفراجرد، مجره و خمس رونق گیرد.

نظری در مورد انتقال آب قزل اوزن نیز بیان کرد: سهم جنوب استان از قزل اوزن مشخص است و صلاح نیست برای اردبیل از این حوزه آبریز منابع آبی انتقال یابد بلکه بهتر است آب پایدار اردبیل از ارس تام ین شود.

کد خبر 5422192

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رود ارس اردبیل خلخال ارز ترجیحی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح عمرانی گرگان جشنواره فیلم فجر آمار کرونا 22 بهمن عکس استانها همدان خراسان رضوی حذف ارز ترجیحی میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد