Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:10:33 GMT

افتتاح ۳ طرح ورزشی در شهرستان‌های فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۰۴۸۹

افتتاح ۳ طرح ورزشی در شهرستان‌های فارس

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خانه جوان و ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار افتتاح شد.

این اماکن با مجموع مساحت ۳۰۰ مربع در یک طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و همیاری خیرین ساخته شده است.

مراسم افتتاح این طرح‌ها با حضور دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار، عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و دکتر حیدر صفر پور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سالن ورزشی چند منظوره بید شهر شهرستان اوز افتتاح شد.

این مکان ورزشی به مساحت ۱۶۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال هزینه با مشارکت ورزش و جوانان و خیرین شهرستان ساخته شده است.

مراسم افتتاح این سالن ورزشی با حضور دکتر محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز، ایوب حسنی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، بیژن احمد پور رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای ریگون شهرستان سپیدان از دیگر طرح‌های افتتاح شده بود.

این مکان ورزشی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال ساخته شده است.

مراسم افتتاح این طرح ورزشی با حضور علیزاده نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های سپیدان و بیضا، همتی فرماندار شهرستان سپیدان، عزیزمنش رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان و تنی چند از ورزشکاران برگزار شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح خانه جوان شهرستان کوهچنار دهه فجر انقلاب اسلامی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کنعانی مسئول هیات زورخانه و پهلوانی آباده گفت: ورزش زورخانه‌ای در آباده قدمت ۱۵۰ ساله دارد که نخستین زورخانه به نام وهب است و در حال حاضر چهار زورخانه در این شهرستان فعالیت دارد.
عرفان نعمت الهی از باستانی کاران نوجوان آباده‌ای افزود:۱۲ سال است که در این ورزش فعالیت می‌کنم و مقام اول و دوم مرشدی کشور را به دست آورده ام.
اکبر هادی از پیشکسوتان این ورزش هم در سال ۹۶ به عنوان پدر گود کشور معرفی شد و علی رضا نعمت الهی مرشد این زورخانه  در سال‌های اخیر، مرشدی برتر کشور را در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کسب کرد.
در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر در شهرستان آباده در ورزش باستانی پهلوانی زورخانه فعالیت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم