Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:36:20 GMT

از برفی شدن کندوان تا کاهش دید در گردنه سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۰۴۹۹

از برفی شدن کندوان تا کاهش دید در گردنه سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به بارش خفیف و پراکنده برف در ارتفاعات هراز، گفت: در همه محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: همچنین ارتفاعات گدوک سوادکوه مه‌آلود بود و با کاهش دید همراه  است.

هاشمی با هشدار نسبت به پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی، گفت: احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال وجود دارد.

وی در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان درصورت ضرورت برای تردد در محورهای کوهستانی بستن زنجیرچرخ و توجه به توصیه‌ها است.

براساس پیش‌بینی هواشناسی امروز  شاهد آسمانی ابری گاهی با بارندگی، کاهش دما، وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف، روز شنبه هوایی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده به‌تدریج با کاهش ناپایداری و ابر و روز یک‏‌شنبه ۲۴ بهمن ماه امسال صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر بتدریج ابری با بارندگی، وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات با بارش برف خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده شمال بارش برف کاهش دید محورهای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • کاهش دما در مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران