Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دلیل شرایط حاکم بر استان از لحاظ کرونا، امسال نیز به صورت خودرویی و با حضور پرشور مردم برگزار شد مردمی که آمده بودند یک بار دیگر اعلام کنند که در صحنه‌های حضور، اهل به میدان آمدن هستند.

روز گذشته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری مراسم راهپیمایی خودرویی در ۵۰ نقطه استان سمنان خبر داده بود و امروز روستاها و شهرهای بزرگ و کوچک استان، صحنه ترنم حضور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مردم قدرشناس

حضوری برگرفته از احساس قدر شناسی مردم استانی که سه هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند از نخستین شهید گرمساری که در سال ۵۴ توسط ساواک شهید می‌شود تا سومین شهید مدافع سلامت که همین هفته گذشته در شاهرود جان خود را از دست داد، همگی نمادهای ایستادگی و مقاومت این مردم هستند مردمی که در انقلاب نقشی بسزا ایفا کردند.

حضور خودروها حتی ساعتی به قرار اعلام شده خیابان‌ها را شلوغ کرده است گروهی بین خودروها پوستر توزیع می‌کنند و ایستگاهی هم سعی دارد بر روی کاپوت ماشین‌ها، انقلاب گرامی باد، ۲۲ بهمن گرامی باد، جای شهدا خالی و… بنویسد امروز خورشید هم در وسط آسمان است و شهرهای و روستاهای استان نمایی طلایی رنگ به خود گرفته‌اند.

در سمنان مردم خیلی زود به میدان آمده‌اند تا خودروهایشان را با رنگ‌های پرچم ایران تزئین کنند، گروه گروه خودرو به سمت آستان امام زاده اشرف (ع) و حتی در مسیر به سمت میدان امام حسین (ع) حضور دارند مردم در درون خودروها ماسک زده‌اند برخی کودکان بادکنک به دست دارند هوا هم امروز همراهی کرده تا همه چیز مهیای حماسه آفرینی باشد.

نمایش تمثال شهدا

موضوعی که امسال هم مانند سال گذشته بسیار به چشم می‌خورد تمثال مبارک شهدا به خصوص شهید سلیمانی است تقریباً از هر سه خودرو یکی مزین به تصویر این شهید بزرگوار شده است و این نشان از ارادت مردم ما به شهدایی دارد که انقلاب را حامی بودند.

پلیس در شاهرود خیابان‌ها را با محدودیت‌های ترافیکی روبرو کرده است شاهرودی‌ها هم چند دقیقه‌ای به راهپیمایی مانده به میدان آمده‌اند یک وانت مملو از بلندگوهای بزرگ و مکانی برای استقرار عکاسان در مقابل قرار دارد هنوز کاروان موتوری راه نیفتاده است گروهی از بسیجیان با سربندهایی رنگی سوار بر موتورهای تریل هستند مردم آمده‌اند اما هنوز به صورت کلی راهپیمایی شروع نشده است.

فرماندهی انتظامی شاهرود که حضور پرشور جمعیت را دیده از اعمال محدودیت‌های ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داده است.

سرهنگ کریمی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر اعلام کرد: به مناسبت برگزاری رژه خودرویی مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود، از ساعت ۹ صبح ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان مراسم، در خیابان‌های منتهی به مسیر رژه خودرویی، محدودیت‌های انتظامی و ترافیکی اعمال می‌گردد.

شروع مراسم از میدان ولایت به سمت بلوار شهید مطهری، میدان بسیج، بلوار آزادی، خیابان امام، میدان امام، خیابان ۲۲ بهمن و در خاتمه میدان آزادی از شهروندان گرامی تقاضا می‌گردد ضمن همکاری با عوامل انتظامی، از پارک خودرو در مسیرهای یاد شده خودداری کنند.

حضور مردم در مسیرهای راهپیمایی

راهپیمایی ۲۲ بهمن خودرویی در دامغان از میدان صد دروازه به سمت میعاد گاه نماز جمعه برگزار می‌شود خودروها آمده‌اند اما حضور بسیجیان هم می‌تواند موضوع جالب توجه این مراسم باشد چند ورزشکار هم با لباس رزمی در مراسم دیده می‌شوند که سوار بر موتور پرچم بر سر دارند یکی شأن با پاهای برهنه بر موتوری نشسته و پرچم بزرگ ایران را در دست دارد هوا آن‌قدرها هم گرم نیست که بتوان با این لباس رزمی اندک به خیابان آمد اما این جوانان از سرما باکی ندارند.

در امیریه نیز طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان قرار است راهپیمایی خودرویی از میدان شهدا امیریه به سمت امامزاده قاسم (ع) صیدآباد برگزار شود مردم در دیباج از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان ولیعصر (عج) و مصلی نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند اما هنوز برای شروع این مراسم زود است و مردم به میدان نیامده‌اند و همچنین مردم کلاته‌رودبار از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا ساعت ۱۰ صبح به صورت خودرویی راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند.

مردم گرمسار حماسه آفرینی می‌کنند

از غرب استان سمنان هم خبر می‌رسد که مردم در مسیرهای راهپیمایی حضور دارند و با موتور سیکلت و خودرو و حتی دوچرخه به راهپیمایی می‌پردازند در گرمسار مردم به سمت کمربندی آمده و تجمع بزرگی را آغاز کرده‌اند سرودهای انقلابی از بلندگوی یک وانت پخش می‌شود و مردم راهپیمایی را به سمت میدان انقلاب و امام (ره) آغاز کرده‌اند.

بسیجیان در جلوی کاروان حضور دارند و تمثال شهدای گرانقدر را حمل می‌کنند. خودروها مزین به تصویر شهدا است و مردم به خصوص یاد دو شهید انقلاب گرمسار را هم گرامی داشته‌اند همچنین شهرداری از روزهای قبل نسبت به تزئین میدان‌های انقلاب و امام و کمربندی مبادرت ورزیده و فضاهای جالبی در گرمسار پدید آمده است.

در مهدی شهر راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن از میدان ورزش به سمت مصلی نماز جمعه قرار است کمی دیرتر برگزار شود و مقصد مردم نمازجمعه خواهد بود هر چند پلیس در صدد آماده کردن مسیرهای راهپیمایی است همچنین راهپیمایی قرار است تا کهن آباد ادامه داشته و سپس به نمازجمعه ختم شود.

روستاها هم جلوه گاه حضور شدند

نکته قابل توجه اما این است که در روستاهای استان سمنان هم راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن با شکوه خاصی برگزار می‌شود آنطور که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرده بیش از ۳۰ روستای استان میزبان این واقعه خواهند بود و یاد شهدای انقلاب را گرامی خواهند داشت. در برخی از این روستاها به واسطه مسیر کوتاه، هنوز راهپیمایی شروع نشده است و در جاهای دیگر اما مردم خودجوش به میدان آمدند.

شعارهای انقلابی و موسیقی انقلابی بخش مهم راهپیمایی خودرویی امسال است راهپیمایی که با حضور مردم رنگ و بوی دیگری یافته است خودروها در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور یافته‌اند و در این روز آفتابی زمستانی جلوه‌ای دیگر از شکوه حضور را به منصه بروز و ظهور رسانده‌اند تا نشان دهند قدردان شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

علی رغم اینکه شاهرود و سرخه در وضعیت نارنجی، میامی در وضعیت زرد و دیگر شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برند، مردم با رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نشان دادند که می‌توان هم به مقررات بهداشتی عمل کرد و هم حضور پرشور خود را در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب به رخ کشید. مردمی که خوب می‌دانند حضور در صحنه‌ها چیست.

کد خبر 5422138

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن سمنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان کاروان خودرویی راهپیمایی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح عمرانی گرگان جشنواره فیلم فجر آمار کرونا 22 بهمن عکس استانها همدان خراسان رضوی راهپیمایی خودرویی راهپیمایی خود استان سمنان میدان امام آمده اند ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم