Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:24:39 GMT

شماره چهل و یکم مجله بین الملل مهر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۰۵۶۸

شماره چهل و یکم مجله بین الملل مهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود تلاش می‌کند به بررسی تحلیلی تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد. شماره چهل و یکم بین الملل مهر به طور ویژه به موضوع سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخته است.

در این رابطه گفتگوهایی با طراد حماده وزیر کار سابق لبنان، طلال عتریسی تحلیلگر سیاسی و رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان، مارک گلن نویسنده آمریکایی، یحیی غدار دبیرکل مجمع جهانی حمایت از گزینه مقاومت، محمد محیی سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق، آلپ تکین کارشناس ارشد ترکیه ای، عمار الاسد نماینده پارلمان سوریه، حکم امهز تحلیلگر و کارشناس مسائل منطقه، نورالدین شیرین مدیر شبکه تلویزیون قدس ترکیه و ریچارد فالک استاد دانشگاه پرینستون آمریکا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام‌های منطقه‌ای و نظام بین الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می‌تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره چهل و یکم مجله بین الملل مهر اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 5422139

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران ایران مهر انقلاب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ریچارد فالک محمد محیی مجله بین الملل مهر ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه عراق رژیم صهیونیستی ایران ناتو مسکو سوریه مذاکرات وین عربستان سعودی جو بایدن فلسطین واشنگتن بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد