Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جشن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم با وسایل نقلیه موتوری و ماشینی و بدون هیچ کم و کاستی آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در سالروز چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا برای دومین بار مردم غیور و شهید پرور سرزمین آفتاب، استان مرکزی و ایران نتوانستند با گام‌های استوار خود در خیابان‌ها حضور یابند، اما از آن جایی که تمام اتفاقات ناگوار نمی‌تواند مانع برگزاری جشن پیروزی انقلاب توسط مردم ایران زمین شود، مطابق با برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان مرکزی، مردم شهیدپرور استان مرکزی برای آنکه بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان زنند و خیال شاد دشمنان را از عدم حضور مردم ناکام کنند با وسایل نقلیه ماشین و موتور خود با حضور خانواده هایشان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن ماه در خیابان‌ها حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مردم شریف اراک از طریق مسیر بلوار شهید آنجفی، تقاطع آزادگان، پل شهید بختیاری، میدان صنعت، میدان سرداران تا مصلی بیت‌المقدس اراک با وسایل نقلیه ماشینی و موتوری خود در حال حرکت هستند تا با تجمع خود ضمن اعلام برائت با دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر با همراهی و همدلی خود را با انقلاب اسلامی ایران اعلام کنند.

راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان آغاز شدآغاز راهپیمایی 22 بهمن مردم دارالارشاد اردبیل در زیر برف و بوراننمایش شکوه و اقتدار مردم دیار مرزداران حریم امن ولایت در ایلام

همه چیز برای تجدید میثاق دوباره مردم سرزمین آفتاب با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) فراهم است و در نهایت، پس از برگزاری مراسم، مراسم قرائت قطعنامه سخنرانی پایانی هم با حضور «منوچهر متکی»، استاد دانشگاه و تحلیگر مسائل سیاسی(وزیر اسبق وزارت امور خارجه) از ساعت 11:40 در محل مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، امروز مردم ولایت مدار استان مرکزی از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تا سرزمین مفاخر فراهان٬ از شهر علم و ادب تفرش تا سرزمین یاقوت‌های سرخ ساوه٬ از قطب گل و گیاه تا سرزمین سرسبز شازند٬ از شهرکهن آشتیان تا کمیجان و خنداب قهرمان با حضور در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوهی چشمگیر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:،در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.
در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902908

دیگر خبرها

  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند