Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روز بزرگ و این پدیده عظیم که جزو درخشنده‌ترین حادثه بشری است به محضر حضرت، ولی عصر، روح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و مردم عزیز سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی گفت:  انقلاب اسلامی به هژمونی مسلط برآمده از لیبرال دموکراسی غرب و نظام سوسیالیستی شرق نه بزرگ گفت.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که تبلیغ می‌کردند دین افیون ملت‌هاست در دورانی که به اسم ناسیونالیستی با همه مظاهر دین مقابله می‌کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امام (ره) حکیم و دوراندیش با دریافت پیام اصلی دین که حاکمیت اسلام بود این انقلاب عظیم و بزرگ که همه موجودیت شرق و غرب را به چالش کشید را به پیروزی رساند.

او گفت: باید مراقب دشمنی دشمن باشیم و برای گرامیداشت۲۲ بهمن و تحقق آرمان امام (ره) که جمهوری اسلامی است بکوشیم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امروز انقلاب اسلامی به سوی آرمان اسلام و تمدن نوین اسلامی حرکت کرده و پرچم را به دست صاحب اصلی امام زمان (عج) خواهند رساند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب